Vedrana Sunko projektom “PR u gostima” kulturnjacima pomaže da postanu vidljiviji
Osnivačica i glavna duša udruge Vedrana Sunko osmislila je projekt kojim je ponudila satove individualnog PR savjetovanja različitim udrugama
Do subote 1. listopada otvoren je natječaj za projekt "PR u gostima No.3" koji od 2013. provodi udruga Biro Radost. Osnivačica i glavna duša udruge Vedrana Sunko osmislila je projekt kojim je ponudila satove individualnog PR savjetovanja različitim udrugama.
- Na civilnoj sceni prisutna sam 20-ak godina, a kako sam paralelno radila i kao novinarka uvijek sam pokušavala pronaći način kako da pomognem udrugama da se bolje medijski plasiraju. Na to me potaknula činjenica da su mnogi nevjerojatno dobri projekti ostali potpuno nevidljivi, a samim time su okarakterizirani kao neuspješni isključivo zato jer nisu vodili računa o vidljivosti. Tako sam došla na ideju da osnujem Biro Radost - kaže Vedrana Sunko. Biro Radost njeguje eksperimentalan pristup. Bilo im je važno istražiti situaciju i vidjeti kako će udruge reagirati.
- Prva sezona bila je uspješnija nego što smo očekivali pa smo sljedeće godine projekt "PR u gostima" usmjerili na kulturni sektor. Projekt sam prijavila na natječaj Ministarstva kulture, a uz neke izmjene sličan projekt provodimo i ove. Namijenjen je udrugama s područja kulture i umjetničkim organizacijama, ali i pojedincima koji razvijaju vlastite kulturne ili umjetničke projekte.
Veseli nas što smo s pojedinim organizacijama uspostavili trajniju suradnju i počeli surađivati na njihovim projektima pa čak i stvarati zajedničke. Naše radionice namijenjene su organizacijama koje imaju zaposlene u PR-u i marketingu, ali i entuzijastičnim pojedincima i skupinama koji se volonterski okupljaju oko nekog cilja ili projekta. Nije nam važno koliko je organizacija velika i koliki joj je godišnji proračun. Cilj nam je osvijestiti činjenicu da komuniciranje s javnošću ne mora biti skupo ako se napravi kvalitetna strategija. Želja nam je potaknuti polaznike da o komuniciranju razmišljaju strateški i na vrijeme te da u tom procesu što više ispolje vlastitu kreativnost - kaže Vedrana Sunko.
Pristup polaznicima nekonvencionalan je jer ih žele poučiti da manjak novca za angažiranje stručnjaka ili postavljanje jumbo plakata ne znači da postoji opravdan razlog zbog kojeg bi projekt trebao ostati nevidljiv.
- Taj koncept mi zovemo PR-om za siromašne. Ukratko, ako nemaš novca i dobru strategiju, budi kreativan - kaže Sunko.
Radionice su dosad bile besplatne unatoč činjenici da polaznicima nude stručno znanje i iskustvo koje se u svijetu marketinga i odnosa s javnošću naplaćuje.
- Nije nam namjera zaraditi na ovom projektu. Participaciju u iznosu od 250 kuna uveli smo jer se pokazalo da ljudi puno više cijene kada dobiju nešto u što su i sami uložili - kaže Sunko. Plaćanje je moguće i u naturi protuuslugom.
- Riječ je o razmjeni energije, zato ne inzistiramo na novcu. Želimo da polaznici sami procijene koji bi ekvivalent protuusluge bio ako nam ga žele ponuditi. Iako se projekt provodi uz potporu Ministarstva kulture ta sredstva pokrivaju manje od polovice troškova pa se veliki dio projekta odrađuje na volonterskoj osnovi. Želimo da su naši polaznici toga svjesni i da nas iskoriste na najbolji mogući način. Broj polaznika je ograničen pa je uvođenje participacije i svojevrstan selekcijski proces koji bi trebao odbiti sve koji nisu dovoljno motivirani, i ostaviti mjesto onima koji će naša znanja i iskustva znati iskoristiti - kaže Sunko.
Radionice će se održati 6. i 7. te 13. i 14. listopada 2016. (četvrtkom i petkom) od 14 do 18 sati u Pogonu (Kneza Mislava 11, Zagreb).
Prijave za sudjelovanje u projektu zajedno s prijavnicom šaljite na info@biroradost.hr do 1. listopada 2016. Broj mjesta je ograničen. Prijave bez ispunjene prijavnice se neće uzimati u obzir.
Prijavnicu skinite OVDJE
Više o projektu možete pogledati OVDJE
Projekt se provodi uz potporu Ministarstva kulture
Još dobrih vijesti potražite na portalu PRglas.
Novi komentar