« Lifestyle GASTRO
objavljeno prije 7 godina
A KAD ONO...

Uništava li Instagram restorane?

69% gostiju potografirat će hranu prije nego što počne jesti

Želite ispasti dobro na Instagramu, vjerujte!
Želite ispasti dobro na Instagramu, vjerujte! (Pixabay)
Više o

restorani

,

društvene mreže

,

Instagram

"Ako nije na društvenoj mreži, nije se dogodilo."

Fotografiranje obroka prije jela skoro pa je postao obavezan korak za većinu današnjih potrošača, no ispada da škljocanje fotoaparata (mobitela, naravno), može imati posljedice na koje nismo računali.

Upravo su zbog tog neugodnog škljocanja i bljeskova mnogi restorani diljem svijeta zabranili fotografiranje hrane. No još je veći problem - Instagram. Jedan američki kuhar pobunio se da više neće pripremati "Instagram obroke" jer smatra da restorani njihovom fotogeničnošću kompenziraju loš okus.

"Instagram hrana" varira od estetski primamljive, pa sve do bizarne, a u većini slučajeva služi samo kao mamac za one koji su skloni postavljanju slika na Instagram. Hrana dolazi u različitim oblicima i neprirodnim bojama, često je puna šećera i nema nikakvih hranidbenih vrijednosti.

No, Instagram, izgleda, ne utječe samo na hranu. Problem postaje i unutarnji dizajn restorana i postavljanje slika ugođaja i dekora na društvene mreže. Mozaici, neonska svjetla, posebno dizajnirane pločice ili tapete primamljivi su gostima u jednakoj mjeri kao i hrana.

Vlasnicima restorana, pogotovo onima čiji restorani postoje dulje nego što postoji Instagram, ni jedna se od tih činjenica ne sviđa. 

S druge strane, poznata lifestyle blogerica Zanna Van Dijk smatra da bi restorani trebali iskoristiti mogućnosti koje nudi Instagram, a neki od njih to već i s veseljem rade.

Kuhari, poput portugalca Leandra Carreire, također su naučili iskoristiti blagodati spomenute aplikacije. "Nikad ne bismo stil stavili prije okusa. Želimo oživjeti restoran u koji će se ljudi vraćati, a ne onaj koji će živjeti od slika." Iako je Carreira osmislio obroke koji estetski dobro izgledaju, tvrdi da mu to nije bila namjera. Njegov najpoznatiji obrok može se podičiti jednostavnošću i dobrim okusom, a kuhar smatra da je upravo to razlog zašto je toliko popularno na društvenim mrežama.

Bez obzira na to sviđaju li se restoranima aplikacije poput instagrama, ne možemo zatvarati oči pred činjenicom da one danas imaju veliki utjecaj na goste - zašto ih onda obje strane ne bi koristile na obostrano zadovoljstvo?

Piše: Andrea Holi
04.12.2017. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh