« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 9 godina i 8 mjeseci
Prijevara

U prirodnoj kozmetici nema ni "p" od prirodnih sastojaka

Preostaje nam samo da dobro proučimo etiketu i ne nasjedamo na šarene naljepnice

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Deviantart)
Više o

prirodna kozmetika

,

kozmetika

U današnje vrijeme oznake "Bio" i "100% prirodno" vrlo su popularan dodatak na etiketama i ambalaži raznih namirnica i kozmetičkih proizvoda. Kompanije znaju da su potrošači kao vjerojatno nikad prije fokusirani na svoje zdravlje pa ih prirodni sastojci gotovo magično privlače iako su u pravilu takvi proizvodi skuplji.

Udruga potrošača u njemačkom Hamburgu odlučila je provjeriti kriju li se iza "zdravih natpisa" doista zdravi proizvodi ili je po tko zna koji put riječ o obmani potrošača. Njihovi rezultati su zastrašujući - u mnogim proizvodima pronađeni su kemijski spojevi koji s prirodom nemaju baš nikakve veze.

Udruga je čak najavila da će poduzeti pravne korake protiv nekih proizvođača koji besramno varaju neupućene kupce, doznaje Bild. Cilj je stati na kraj njihovim prijevarama u budućnosti. Donosimo dio popisa proizvoda koji navodno sadrže prirodne sastojke, ali zapravo nemaju skoro nikakve veze s prirodnom:

1. Poly Palette permanentna boja za kosu (Schwarzkopf) - sadrži kemijske boje poput toluene 2,5 diamin sulfata i razne kemijske spojeve

2. Schauma Bio šampon (Schwarzkopf) - propilen glikol, amonij lauril sulfati

3. Essential Color boja za kosu s prirodnim sastojcima (Schwarzkopf) - sintetski izbjeljivači, vodikov peroksid

4. Biotherm Body Milk od marelice (Biotherm) - umjetne masti, petrolej,...

5. Aloe soothing Day Cream (The Body Shop) - akrilati C10-30,...

6. Nettle Oil Balance Conditioner (The Body Shop) - umjetni konzervansi

7. Pantene Pro-V Naturefusion šampon (Procter& Gamble) - metilklorizotiazolinon, tenzidi

8. Dove losion za tijelo Go Fresh od zelenog čaja (Unilever) - umjetne boje i konzervansi poput tartazina žute boje

11.12.2009. 14:30:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    donhuangenaro
    11.12.2009. 17:09
    uopće me začuđuje takvo ponašanje, tipično kapitalistički: bitno da se proda makar i pod lažnom etiketom :-P
  2. avatar
    judge dred
    11.12.2009. 17:39
    Istina, no često se zaboravlja da ponudu uvjetuje potražnja (i obrnuto); u kritikama se ne spominje naivnost mase koja uz današnja sredstva informiranja (čitaj: internet) ne ulaže nimalo truda da provjeri što ustvari kupuje. Ključ svega je u ljudskoj taštini - kozmetika se reklamira kroz isticanje estetike (tek u posljednje vrijeme marketinški gurui su odlučili poistovjetiti ljepotu i zdravlje) i ljudi je uglavnom kupuju da bi bili ljepši. Nema tu puno veze sa zdravljem. A onda se čude kad preparati ne djeluju. Ne znam je li narod toliko glup ili su trvtke iznimno pametne!
  3. avatar
    Ljetovanje u Hrvatskoj
    03.01.2010. 07:24
    dobro jutro
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh