U 2018. tržište LCD i OLED TV-a zabilježit će rast prodaje
Analitičari tvrtke TrendForce i IHS Markit, izvještavaju da bi u 2018. godini moglo doći do rasta prodaje TV uređaja. Razlog je smanjenje troškova LCD i OLED panela.
Konkretno, cijene LCD panela su već ove godine u Q2 pale u prosjeku za 17 posto. U 2018. godini očekuje se prodaja 218 milijuna LCD televizora, što je rast od 3,9% u odnosu na ovu godinu kada je zabilježen pad prodaje.
Samsung ove godine ostaje među vodećim proizvođačima iako se tvrtka sve više fokusira na skupe modele s QLED-om. Prodaja Samsungovog LCD TV-a iznosila je 42,95 milijuna, dok LG je prodao 28,3 milijuna uređaja i TCL (Kina) 28,3 milijuna. Slijede ih Hisense, Sony i Sharp.
OLED televizori u trećem tromjesečju 2017. godine imaju oko 43,5 posto globalne televizijske prodaje. Očekuje se povećanje stope rasta za 50% u 2018.godini. Prema analitičarima čak i neki OLED televizori su jeftiniji od LCD TV-a, a 55-inčni LG OLED TV je pao ispod 2,250 dolara.
Također tvrtka za istraživanje tržišta WitsView, izvještava da maloprodajne cijene između linija OLED TV 4K i TV QLED 55 inča se sada razlikuju za samo $ 100, što je dovoljno da kupci počinju sve više razmatrati OLED televizore kao opciju za kupnju.
Iznenađujuće, očekuje se da će OLED TV biti jeftiniji od LCD TV-a do 2021. godine. Očekuje se da će LG potrošiti 2,62 milijarde dolara za izgradnju novog OLED pogona do 2019. godine kako bi se natjecao sa Samsungom.
Novi komentar