Tuga nas pretvara u šoping-manijake
Znanstvenici sa Sveučilišta Harvard, Carnegie Mellon, Stanford i Pittsburg podijelili su ispitanike u dvije grupe, piše T portal. Jednima su prikazali emotivno neutralan dokumentarac o velikom koraljnom grebenu, a drugima film o smrti učitelja kojeg je jedan dječak idolizirao.
Nakon toga su izveli test sa šopingom. Svima su dali jednake predmete i tražili od njih da sami ponude iznos koji bi bili voljni izdvojiti. Tako su za bočicu vode ispitanici koji su gledali žalosni video bili spremni izdvojiti 1,05 funti, što je četiri puta više od druge grupe, koja je ponudila samo 25 penija.
Prema tome, čini se da tuga utječe na ljude da više razmišljaju o sebi, premda u tim trenucima o sebi i svojim materijalnim dobrima imaju vrlo nisko mišljenje. Upravo su zbog tog osjećaja spremni za nešto izdvojiti puno više novca kako bi zapravo bili zadovoljniji sobom.
Novi komentar