Top 5 predviđanja digitalne budućnosti
Svijet je danas nemoguće zamisliti bez digitalne tehnologije, a dokazi tomu očigledni su na svakom koraku. Generacija "milenijalaca" sazrijeva i stari, a s njima se svakodnevno razvija i tehnika koja u stopu prati sve njihove potrebe.
Ništa više ne može ostati skriveno, a vijesti se šire nezamislivom brzinom.
No još veći razvitak digitalizacije neće utjecati samo na širenje vijesti i neograničenu pristupačnost sveopćoj vrsti podataka. Reklamnoj i televizijskoj industriji također se loše piše.
U proteklih sedam godina, Ignition, glavna konferencija Business Insidera okupila je najbolje umove iz medijske i tehnološke branše kako bi s njima podijelili svoje vizije tehnološke budućnosti. Koristeći veliki broj usmenih intevjua, vrhunskih snimki i saznanja pionira spomenute industrijske grane, sudionici konferencije saznali su ključne točke o kojima ovisi budući uspjeh.
Mjesta za posljednju Ignition konferenciju rasprodana su u velikom brzinom, što ne čudi jer ju je otvorio Henry Blodget prezentacijom The Future of Digital: The Next Big Thing. Blodget je kao jedan od osnivača, izvršnih direktora i urednika Business Insidera, jednog od najčitanijih portala posvećenih biznisu i tehnologiji na svijetu, osoba koja s puni pravom može govoriti o takvoj vrsti predviđanja.
U nastavku donosimo samo sažetke nekih od njih:
1. Potrošnja digitalnih medija se povećava. Sve ostalo se smanjuje.
2. Načini digitalnog oglašavanja se razvijaju. Sve ostalo stagnira.
3. Broj jedan su Google i Facebook. Onda slijede svi ostali.
4. Tradicionalna vrsta televizije izumire, ali televizija u svojoj suštini neće nestati.
5. Čekaju nas puno veća otkrića od pametnih satova ili naočala
Nema sumnje da ćemo se u skoroj budućnosti nagledati svakojakih tehnoloških čuda, no dok se to ne dogodi, možemo se zabavljati samo njihovim predviđanjima. Više o njima možete pročitati ovdje.
Novi komentar