Video recenzija igre The Witcher 2

,

recenzija igre

,

hcl

,

The Witcher 2

Punim imenom The Witcher 2: Assassins of Kings, ova igra nastavak je jednog od najboljih RPG naslova koji su izašli unazad pet godina. Igru su stoga krasile velike ambicije, a zajedno s njima i ogromna očekivanja igrača.

Iako su ga mnogi već proglasili RPG igrom godine, The Witcher 2 će tu titulu ipak morati pričekati još neko vrijeme. Iza nas je ipak tek polovica godine, a osim toga - igra treba još dodatnog poliranja za u potpunosti ugodno i kvalitetno iskustvo, na čemu će razvojni tim CD Projekt jednostavno morati poraditi. Kao što kažu HCL-ovi recenzenti u video recenziji koju prilažemo ispod, iako je novi Witcher fantastičan po pitanju priče, atmosfere i dizajna, te odličan po pitanju prezentacije i RPG elemenata, potkrao se tu niz problematičnih propusta i gluposti na koje je teško okrenuti glavu.

Srećom, na rješavanju tih minusa već se radi, pa su prve korisničke modifikacije za igru već dostupne, a službena zakrpa iz CD Projekta stiže ovoga tjedna. Dakle, izgledno je kako će se tehničke poteškoće s vremenom izgladiti, a ono što će nakon njih ostati prava je poslastica za sva čula. Bogata i sadržajna fabula, višestruki ishodi, fenomenalan dizajn i vrhunska karakterizacija likova, raznovrsni zadaci te izazovan gameplay... sve su to svijetle strane Witchera 2. Više o njima, kao i onima koje nisu tako svijetle, saznat ćete u spomenutoj video recenziji, a ukoliko vas zanimaju i najsitnije pojedinosti o igri, pročitati ih možete u HCL-ovoj opširnoj tekstualnoj recenziji.

PUNA RECENZIJA: The Witcher 2: Assassins of Kings

25.05.2011. 21:27:00