Talijani žele zaštititi 'prosecco'
Vinari iz sjeverne Italije najavili su da će u Bruxellesu pokrenuti kampanju kako bi zaštitili identitet "prosecca".
Konzorcij 150 vinara iz pokrajine Conegliano-Valdobbiadene, domovine "prosecca", želi se akcijom diljem Europe suprotstaviti poduzeću koje nudi to vino u limenkama.
Talijanski vinari zahtijevaju od EU-a da zaštiti zemljopisno područje iz kojega potječe "prosecco".
Akciju je izazvala reklamna kampanja tvrtke "Rich Prosecco", u kojoj poznata nasljednica hotelskog lanca i starleta Paris Hilton reklamira "prosecco" u limenci.
"Ne čudim se što je 'Rich Prosecco' angažirao Paris Hilton za taj posao. Ta reklamna kampanja, međutim, vrijeđa rad naraštaja proizvođača 'prosecca'", izjavio je Antonio Bisol, glasnogovornik konzorcija.
U Italiji je prodaja vina u limenkama zakonom strogo zabranjena.
"Pobrinut ćemo se da taj propis vrijedi i za prodaju talijanskog vina u inozemstvu", najavio je Bisol.
"Prosecco" se proizvodi u 15 općina u talijanskoj pokrajini Trevisu. Prije 40 godina proizvodilo se pet milijuna boca "prosecca" na godinu, a danas 160 milijuna.
Samo trećina godišnje proizvodnje potječe iz izvorne domovine "prosecca". (hina/metro-portal)
Novi komentar