Sudnji dan je 1. listopada
Provokativno ime prvog nezavisnog festivala kreativnih komunikacija obećava, ako ništa, onda dobru zabavu
Sve je spremno za SUDNJI DAN hrvatskog oglašavanja. Prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija održat će se u petak 1. listopada u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu. Njegovi organizatori (Branimir Lazanja, Maro Pitarević i Alan Bahorić) ističu da je već prvi SUDNJI DAN srušio mnoge rekorde u domaćoj kreativnoj industriji.
-Dobili smo dosad najveći broj prijava (1027), od čega smo u službenu konkurenciju uvrstili 433 rada u 24 kategorije. Ipak, ono što SUDNJI DAN čini posebnim, to je 205 članova žirija, te nagradne kategorije u kojima ne nagrađujemo samo kreativce iz oglašavanja već i režisere, fotografe i glazbenike što će SUDNJI DAN činiti dosad najvećim skupom kreativaca na jednom mjestu - naglasio je Branimir Lazanja na tiskovnoj konferenciju održanoj u utorak u Kinu Europa.
Zadnjih 5 dana, preko 200 članova žirija odradilo je naporan posao on line žiriranja koje je prvi puta primijenjeno u Hrvatskoj, a tko je dobio orden SUDNJEG DANA znat će se već u petak 1. listopada u 21 sat u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu. Program će voditi Ivanka Mazurkijević, uz asistenciju nekoliko DJ-eva, a priznate osobe koje obilježavaju pojedinu kategoriju, podijelit će nagrade.
Boris Ljubičić, jedan od doajena hrvatskog dizajna, naglasio je da SUDNJI DAN napokon predstavlja jedan čist, profesionalan i razuman festival kreativnih komunikacija jer se okrenuo kreativcima i autorima bez kotizacija i drugih otežavajućih uvjeta. - Osim duhovitog naslova samog festivala pohvalio bih i ključnu činjenicu da je žiri sama struka skoro u punom sastavu pa je to garancija za stručnost u odlukama ali i jačanju kredibiliteta festivala u godinama koje dolaze - naglasio je Ljubičić.
SUDNJI DAN prvi je nezavisni festival kreativnih komunikacija. On na prvo mjesto stavlja pojednice koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirati za nova djela. Sudionici SUDNJEG DANA su najvećim dijelom zaposleni u reklamnim i PR agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski djelatnici i samostalni umjetnici (fotografi, režiseri, dizajneri...). Specifičnost festivala je i veliki žiri od 200 priznatih kreativaca koji glasa putem on line platforme i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci. Pri tom SUDNJI DAN u 24 kategorije ne nagrađuje samo reklamne kategorije, nego i sve neodvojivo vezane djelatnosti poput, dizajna, fotografije, režije, glume, komponiranja glazbe, animacije i sl.
Novi komentar