Što je ključno za zadovoljstvo na poslu?
Manje zadovoljni poslom bili su oni koji su imali dugi radni dan, bili pod pritiskom vremenskih rokova i često prekidani u poslu
Zadovoljan radnik je i dobar radnik, to bi trebao znati svaki pravi šef koji želi dobro svojoj firmi, pa evo što je potrebno da biste takve i imali.
Priznanje i zahvala ključni su za zadovoljstvo na poslu i zaposlenici koji povremeno dobiju povišicu plaće, budu pohvaljeni i imaju mogućnost napredovanja imaju veće izglede biti zadovoljni svojim poslom, pokazalo je nedavno istraživanje.
Njemački ekonomski institut analizirao je podatke europskog istraživanja radnih uvjeta (EWCS) koji je obuhvatio 43.850 europskih zaposlenika koji su odgovarali na ankete tijekom 2015.
Manje zadovoljni poslom bili su oni koji su imali dugi radni dan, bili pod pritiskom vremenskih rokova i često prekidani u poslu.
U Njemačkoj 88 posto zaposlenika izjasnilo se da je zadovoljno na poslu što je nešto ispod europskog prosjeka. Najsretniji na radnom mjestu bili su Austrijanci - čak 93 posto opisalo se kao zadovoljno.
Novi komentar