« Biznis
objavljeno prije 12 godina i 4 mjeseca
ONLINE

Što Hrvati kupuju na portalima za grupnu kupovinu

Samo 6 posto Hrvata surfera nije čulo niti za jedan portal za grupnu kupovinu

Grupno se najviše kupuju kozmetički tretmani
Grupno se najviše kupuju kozmetički tretmani (Arhiva)
Više o

portali

,

popusti

,

kolektiva

,

grupna kupovina

,

Groupon

,

kupime

,

najbolje ponude

,

povoljna kupovina

Portala za grupnu kupovinu ima dovoljno za sve, preko 60, a broj se polako počinje smanjivati i ostaju samo oni koji nude najbolje stvari. Hrvati su objeručke prihvatili ovaj sustav kupovine, jer prema istraživanju Gfk samo šest posto ljudi koji se služe internetom ne zna niti jedan portal za grupnu kupnju.

GFK je objavio istraživanje o grupnoj kupnji koje je pokazalo da u Hrvatskoj samo 6 posto ispitanih korisnika interneta nije čulo ni za jedan servis za grupnu kupnju kojih u Hrvatskoj postoji više od 60, priopćeno je iz GFK.

U istraživanju se 64 posto ispitanika izjasnilo da su registrirani korisnici nekog od portala i da redovito primaju newsletter od dva do tri portala. Ukupno newlettere prima 54 posto muškaraca i 73 posto žena.

Što se tiče same kupovine, tu su brojke nešto skromnije, pa tako ispada da je otprilike polovica ljudi nešto kupila, a to je zapravo 80 posto registriranih korisnika portala za grupnu kupovinu. Žene su češće registrirani korisnici, ali muškarci češće kupuju, njih 88 posto.

Najviše se kupuju kozmetičke usluge, 24 posto, na razne proizvode i putovanja otpada oko 20 posto, kao i na gastro ponudu, dok se najslabije kupuje odjeća, obuća i modni dodaci, tek desetak posto.

18.09.2012. 15:08:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Robert
    19.09.2012. 20:18
    Pa tko kupuje na 60 portala tek njih 5-6 ima aktualne ponude...
  2. avatar
    stanko
    19.09.2012. 22:09
    ne razumijem koncept "portal za grupnu kupnju". da li na njemu kupuju grupe ljudi ili se prodaju grupe proizvoda ili su to online grupe unutar kojih se kupuje...definicija i primjer!
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh