Što Gen Z ima, a ne bi trebali imati?
Naravno, radi se nešto o novcima - naime, za 20ak godina bi mogli imati velike probleme u životu
GoBankingRates donosi financijske navike generacije Z koje bi mogli požaliti u sljedećih 20 godina:
Kratkoročno žaljenje, dugoročno žaljenje - na temelju ankete Bankratea, 60% Generacije Z kupilo je proizvod impulzivno nakon što su ga vidjeli na društvenim mrežama. 58% njih kaže da žale zbog jedne ili više takvih odluka potaknutih impulsima. Kad uračunamo koliko se troši svake godine, vidimo kako će žaliti i u nadolazećim godinama kada vide ukupan iznos koji su potrošili u 20 godina.
Prekomjerna potrošnja - istraživanje koje je proveo Lending Tree otkrilo je da generacija Z u prosjeku troši više od 2000 dolara godišnje na kozmetičke proizvode i usluge. Više od polovice njih (52%) precjenjuje svoj izgled i požalili su što su toliko potrošili. Društveni mediji imali su pokretački utjecaj, prema 64% generacije Z, a 57% ide dalje i troši više za proizvode više klase. Analitičari izvješćuju da živimo u "kulturi utjecaja" u kojoj postovi na Instagramu, TikToku i YouTubeu u trendu koji se odnose na kozmetiku potiču kontinuiranu potrošnju. Relativno niska cijena mnogih od ovih artikala dovodi do prekomjernog trošenja jer je lako ne primijetiti da se troškovi zbrajaju sve dok ne dosegnu alarmantni iznos.
Varljive marketinške strategije - proizvodi koji se pojavljuju na naslovnicama društvenih medija dovoljno su primamljivi, ali tvrtke tu ne staju. Na tim platformama primjenjuju tradicionalne marketinške strategije, što ih samo čini unosnijima. Jedan od najgorih prekršaja je indikator "rasprodaje", koji će proizvođači staviti na skupe artikle. Računaju na to da se usredotočite na iznos u dolarima koji biste uštedjeli. Budući da su ti proizvodi već skupi, poduzeću je lako redovito ih nuditi na ovaj način - na taj način iskušavajući ponovne potrošače i privlačeći nove.
Sve u svemu, ako ste Gen Z... pazite što radite ;)
Novi komentar