« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 3 dana
SAVJETI

Zašto bi trebalo jesti pistacije?

Pistacije sadrži zeaksantin, flavonoide i beta-karoten, koji su povezani s nižim stopama mentalnog opadanja povezanog sa starenjem

Dakle, ovo se jede...
Dakle, ovo se jede... (Arhiva)
Više o

pistacije

,

lutein

,

karoten

Pistacija je jedini orašasti plod koji osigurava lutein i karoten, dva antioksidansa koji igraju važnu ulogu u zaštiti naših očiju kako starimo. Osim toga, sadrži zeaksantin, flavonoide i beta-karoten, koji su povezani s nižim stopama mentalnog opadanja povezanog sa starenjem.

Svakodnevna konzumacija pistacija smanjuje vjerojatnost obolijevanja od katarakte ili gubitka vida. Također, riječ je o namirnici bogatoj cinkom koji pomaže u održavanju dobrog noćnog vida.

No, to nije sve. Pokazalo se da redovita konzumacija neslanih pistacija pomaže u smanjenju rizika od kroničnih i degenerativnih bolesti koje mogu rezultirati razvojem dijabetesa. Porcija od 35 grama pistacija ekvivalentna je istom unosu antioksidativnih tvari kao i šalica zelenog čaja.

Saveznik je u mršavljenju

Pistacije su izvrstan izvor proteina. To ih čini zdravim i zasitnim međuobrokom koji može pomoći u gubitku viška kilograma. Osim toga, pistacija ima puno vlakana što uvelike pridonosi jačanju probavnog sustava.

Najzanimljivija dobrobit ove namirnice je njezin pozitivan učinak na probleme s erektilnom disfunkcijom. Studiju je provela Sveučilišna bolnica Atatürk i istraživački centar u Ankari, u Turskoj, a objavljena je u časopisu Nature te je pokazala pozitivne rezultate u tom području.

15.04.2024. 18:00:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh