« Biznis
objavljeno prije 5 godina
PROMJENE

Status PRodukcija presvukla se u Couch Mediju

Redefiniranje stila i načina rada, kreiranje novog vizualnog identiteta, upoznavanje novih kanala komuniciranja samo su dio aktivnosti kojima će sada imati argumente za traženje i kreiranje novih mogućnosti prezentacije klijenata

Novo lice
Novo lice (Couch Media)
Više o

Status PRodukcija

,

Couch Media

Statu PRodukcija odlučila se na novi brand i postala agencija COUCH Media. Novim agencijskim pristupom žele dodatno učvrstiti profesionalno povjerenje nastalo u dugogodišnjem svakodnevnom radu i kontaktima. 

Kako sami kažu - želimo nastaviti uspješnu suradnju s dosadašnjim klijentima te i dalje biti  partner u poslu, pomažući plasirati kvalitetne informacije u javnost.

Zašto su odlučili brandirati usluge i agenciju? Dugi niz godina bave se odnosima s javnošću i jasno im je da je svako pojavljivanje u javnosti - priča i o njima samima.

To je bio dovoljan razlog za promjene - odlučili su agenciji udahnuti dušu i ponešto stila, biti u korak s digitalnim svijetom, samim time i pristupačniji i omogućiti svima da lakše dođu do njih putem društvenih mreža i nove web stranice couchmedia.online

Redefiniranje stila i načina rada, kreiranje novog vizualnog identiteta, upoznavanje novih kanala komuniciranja samo su dio aktivnosti kojima će sada imati argumente za traženje i kreiranje novih mogućnosti prezentacije klijenata prema ciljanim javnostima. 

Zašto baš kauč?

Naziv COUCH Media došao je sasvim prirodno. Oni su mala agencija i sviđa im se takav način poslovanja. Doslovno možgu raditi s kauča dok cijelo vrijeme brinu o prezentaciji klijenata u javnosti.

Stoga, novi brand COUCH Media sada savršeno odražava njihovu filozofiju: Za ugodnu komunikaciju!

Ništa se nije promijenilo u odnosu prema klijentima, i dalje je tu ista stručna i brižna ekipa koju dobro poznaju, pa će zajedno nastaviti plasirati kvalitetna i jasna priopćenja za medije i truditi se biti na usluzi svojim klijentima.

Čestitamo! 

18.12.2019. 12:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh