Spotify u Hrvatskoj
Vodeći servis za digitalni streaming glazbe jučer je svoje područje djelovanja proširio na 13 novih zemalja, među kojima se našla i Hrvatska
Dolazak digitalnih servisa u Hrvatsku velika je prekretnica za cjelokupnu domaću glazbenu industriju", istaknuo je predsjednik Hrvatske diskografske udruge i direktor diskografske kuće Croatia Records Želimir Babogredac i istaknuo: "Ne sumnjam da će Spotify dodatno doprinijeti popularizaciji digitalnih servisa i naći put do brojnih novih korisnika u Hrvatskoj, što me izrazito veseli. Drago mi je i da će svi ljubitelji glazbe od danas imati priliku koristiti usluge koje u svijetu postoje već neko vrijeme te da se na našem tržištu događa velik digitalni razvoj".
Spotify je svoje iskustvo slušanja glazbe ovoga tjedna otvorio za trinaest zemalja predvođenih Rusijom, a među njima su se, uz Hrvatsku, našle sve zemlje regije (Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Slovenija, Srbija), Bjelorusija, Kazahstan, Moldavija i Ukrajina. "Lansiranje na novih trinaest tržišta izrazito je značajan trenutak za Spotify", izjavio je potpredsjednik kompanije Gustav Gyllenhammar i dodao da se radi o rastućim tržištima glazbenog streaminga.
Otvaranje je popratila objava na službenim stranicama Spotifyja opisana kao 'sretan broj 13' i pod naslovom: "Spotify je sada dostupan u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i 10 ostalih europskih tržišta"
Streaming donosi napredak domaćoj glazbenoj inustriji
Entuzijazam poslovnog glazbenog eko sustava u Hrvatskoj velika je. S razlogom. Jer su prihodi od digitalnih servisa u našoj zemlji tijekom prošle godine porasli za 42,7 posto. I taj podatak djeluje poticajno za domaće glazbenike, posebice u doba svjetske zdravstvene krize.
Streamanje glazbe najpopularniji je i najudobniji način uživanja u glazbi, a o njegovoj popularnosti govori podatak kako je, tijekom prošle godine, na taj način preslušano preko četiri bilijuna pjesama (iza broja četiri nalazi se 12 nula!), a uspon pretplate na servise doseže brojke koje se izražavaju u milijardama. U ukupnom glazbenom poslovanju prihodi od streamanja iznose 56,1 posto, navodi Svjetska diskografska orgaanizacija, IFPI.
Playliste za iskustvo osobnog uživanja u glazbi
Istraživanje i slušanje glazbe na Spotifyju izrazito je ugodno iskustvo kojemu pomažu mnogobrojni alati i algoritmi. Oni donose lokalizirane preporuke na temelju osobnog slušanja pjesama i glazbenih interesa, a mogu se pronaći putem niza općih, specijaliziranih i personaliziranih playlista. Prema podacima koje donosi Business of Apps, Spotify ima preko četiri milijarde playlista od kojih je njih dvije tisuće lansirano upravo ovoga tjedna.
Kompanija je objavila kako je s lansiranjem servisa u 13 zemalja, predstavljeno i 200 playlista koje će glazbenike iz regije prezentirati ljubiteljima glazbe iz cijelog svijeta.
Novi komentar