Metro-portal.hr

objavljeno 15.07.2020. 12:01:00
NAPOKON

Spotify u Hrvatskoj

Vodeći servis za digitalni streaming glazbe jučer je svoje područje djelovanja proširio na 13 novih zemalja, među kojima se našla i Hrvatska

Napokon smo dočekali
Napokon smo dočekali (Arhiva)

Dolazak digitalnih servisa u Hrvatsku velika je prekretnica za cjelokupnu domaću glazbenu industriju", istaknuo je predsjednik Hrvatske diskografske udruge i direktor diskografske kuće Croatia Records Želimir Babogredac i istaknuo: "Ne sumnjam da će Spotify dodatno doprinijeti popularizaciji digitalnih servisa i naći put do brojnih novih korisnika u Hrvatskoj, što me izrazito veseli. Drago mi je i da će svi ljubitelji glazbe od danas imati priliku koristiti usluge koje u svijetu postoje već neko vrijeme te da se na našem tržištu događa velik digitalni razvoj".

Spotify je svoje iskustvo slušanja glazbe ovoga tjedna otvorio za trinaest zemalja predvođenih Rusijom, a među njima su se, uz Hrvatsku, našle sve zemlje regije (Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Slovenija, Srbija), Bjelorusija, Kazahstan, Moldavija i Ukrajina. "Lansiranje na novih trinaest tržišta izrazito je značajan trenutak za Spotify", izjavio je potpredsjednik kompanije Gustav Gyllenhammar i dodao da se radi o rastućim tržištima glazbenog streaminga.

Otvaranje je popratila objava na službenim stranicama Spotifyja opisana kao 'sretan broj 13' i pod naslovom: "Spotify je sada dostupan u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i 10 ostalih europskih tržišta"

Streaming donosi napredak domaćoj glazbenoj inustriji

Entuzijazam  poslovnog glazbenog eko sustava u Hrvatskoj velika je. S razlogom. Jer su prihodi od digitalnih servisa u našoj zemlji tijekom prošle godine porasli za 42,7 posto. I taj podatak djeluje poticajno za domaće glazbenike, posebice u doba svjetske zdravstvene krize.

Streamanje glazbe najpopularniji je i najudobniji način uživanja u glazbi, a o njegovoj popularnosti govori podatak kako je, tijekom prošle godine, na taj način preslušano preko četiri bilijuna pjesama (iza broja četiri nalazi se 12 nula!), a uspon pretplate na servise doseže brojke koje se izražavaju u milijardama. U ukupnom glazbenom poslovanju prihodi od streamanja iznose 56,1 posto, navodi Svjetska diskografska orgaanizacija, IFPI.

Playliste za iskustvo osobnog uživanja u glazbi

Istraživanje i slušanje glazbe na Spotifyju izrazito je ugodno iskustvo kojemu pomažu mnogobrojni alati i algoritmi. Oni donose lokalizirane preporuke na temelju osobnog slušanja pjesama i glazbenih interesa, a mogu se pronaći putem niza općih, specijaliziranih i personaliziranih playlista. Prema podacima koje donosi Business of Apps, Spotify ima preko četiri milijarde playlista od kojih je njih dvije tisuće lansirano upravo ovoga tjedna.

Kompanija je objavila kako je s lansiranjem servisa u 13 zemalja, predstavljeno i 200 playlista koje će glazbenike iz regije prezentirati ljubiteljima glazbe iz cijelog svijeta.

15.07.2020. 12:01:00
http://metro-portal.hr/spotify-u-hrvatskoj/126284/