« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina i 2 mjeseca
KUD JACA OKOM...

Sporna guza izbacuje se iz turističke reklame

Iz marketinške agencije koja je radila spot i HTZ-a kažu kako im nije bila namjera eksploatirati žensko tijelo, ali kadar ipak izbacuju

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (RTL - screenshot)
Više o

Jadranka Kosor

,

HTZ

,

hrvatski turizam

,

reklama

,

guza turizam

,

reklama guza

,

BBDO

,

Luka Duboković

S obzirom na reakcije dijela javnosti proteklih dana na televizijski spot iz ovogodišnje promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice "Recept za savršen odmor", autori spota i marketinška agencija BBDO Zagreb u narednom će razdoblju promijeniti kadar koji prikazuje žensko tijelo koje se sunča na plaži te ga zamijeniti drugim, izvijestili su danas iz HTZ-a i BBDO-a.

"Poštujući dobronamjernu primjedbu predsjednice Vlade Jadranke Kosor, kao i mišljenja i primjedbe upućene od strane udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota 'Recept za savršen odmor' niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka možda i nije dovoljno senzibilizirana za ove teme", izjavio je Luka Duboković, direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

"Budući prilikom izrade spota nismo u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe, iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje, u novoj inačici spota prihvatit ćemo navedene primjedbe i reakcije te ovaj dio spota u tom kontekstu i doraditi", kazao je Duboković.

Iz HTZ-a napominju da se promidžba hrvatskog turizma koju realizira Hrvatska turistička zajednica bez prestanka odvija kako na globalnim televizijama tako i na televizijama na emitivnim tržištima, a od šest novih spotova ne koristi se samo inačica spota iz kampanje "Recept za savršen odmor" koja jedina i sadrži kadar žene kako se sunča na plaži.

Izmjena spomenutog kadra u trajanju od tri sekunde iz tog spota neće proizvesti nikakav dodatni financijski trošak za Hrvatsku turističku zajednicu budući postoji zamjenski materijal koji će se iskoristiti u ponovnoj montaži spota, navode iz HTZ-a. (hina/metro-portal)

14.04.2010. 12:48:14
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Marketinške agencije
    06.12.2011. 00:38
    Sa seksom se sve lakše može prodati, to je dokazana činjenica!
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh