« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca
SPAVANJE

Spavajte duže od 6 sati

aš mozak rješava neurotoksina dok spavamo, a oni su krivac za gubitak pamćenja, čak i Alzheimerovu bolest

Spavajte dovoljno!
Spavajte dovoljno! (Arhiva)
Više o

spavanje

,

san

Postoji značajna veza između spavanja i zdravlja. San utječe na sve - od pamćenja, preko stresa i emocionalnog stanja, do zdravlja kože i cjelokupnog zdravlja. A svi koji spavaju samo šest sati po noći, upozorila je Arezzolo, imaju četiri puta veću vjerojatnost da će se prehladiti.

"San je vitalan. Oko 70 posto hormona rasta proizvodi se u dubokom snu, a on je odgovoran za zdravlje kože, kao i za svaku stanicu u tijelu. Uz nedovoljno vremena za oporavak, rastu šanse da ćemo biti iscrpljeni", rekla je za The Beauty Chef.

Olivia pojašnjava da se naš mozak rješava neurotoksina dok spavamo, a oni su krivac za gubitak pamćenja, čak i Alzheimerovu bolest.

"Dugoročni učinak nedostatka sna još je gori. Nosi 45 posto veći rizik od kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa tipa 2 i anksioznih poremećaja", navela je.

Iz tog razloga, Arezzolo savjetuje da preuzmete kontrolu nad svojim snom. Preporučuje duboko disanje i meditaciju te uzimanje dodatka magnezija, ako je potrebno, za koji je poznato da potiče pospanost i opuštanje. Ona voli popiti šalicu čaja od kamilice i ukloniti sve izvore plavog svjetla, poput mobitela, televizora, tableta i računala.

"Plavo svjetlo potiskuje melatonin i pridonosi poteškoćama sa spavanjem", dodala je.

22.11.2022. 20:27:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    23.11.2022. 13:36
    E 7 sati je dosta
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh