Snapchat u ozbiljnim problemima?
Društvena mreža poznata po sadržaju koji nestaje, i sama- nestaje?
Većina korisnika pametnih telefona upoznata je s društvenom mrežom Snapchat. Radi se aplikaciji koja korisniku omogućuje da neki sadržaj, sliku ili video, objavi na određeno vrijeme, nakon čega objavljeni sadržaj nestaje.
No osnivači popularne aplikacije našli su se u problemima s ulagačima, koji nisu nimalo zadovoljni gubitkom od 443 milijuna dolara, koji je nedavno objavila tvrtka Snap Inc. u čijem je vlasništvu Snapchat.
Za tvrtke koje se bave ovakvom vrstom posla karakteristična su velika ulaganja s ciljem povećanja broja korisnika, no izgleda da su Snapchatu glavni problem dva dobro poznata diva: Facebook i Google, od kojih su oba iskopirala neke Snapchatove značajke.
Ulagači nisu impresionirani padom zarade, koja je manja no ikad, niti planom tvrtke za povećanjem profita, jer im on nije ni predstavljen. Snapchat je u drugom kvartalu ove godine objavio brojku od 175 milijuna korisnika, dok ga je Facebook zasjenio s 250 milijuna koji koriste Facebookove Instagram priče, u kojima sadržaj također nestaje 24 sata nakon objavljivanja.
Snapchat se pokušava izvuči planovima za budući razvoj aplikacije, no Facebook im je za petama. Snapchatova posljednja novost, Stories koje se mogu pregledavati nekoliko puta nakon što su objavljene, a u roku 24 sata nestaju, posebno se sviđao odraslim korisnicima jer aplikacija ne pamti stare objave, što znači da ih poslodavac ili budući partner neće moći pratiti desetak godina unazad u potrazi za mogućim inkriminirajućim sadržajima.
Zato je Facebook i to kopirao. Oni sada nude 4 verzije Storiesa, na Instagramu, WatsAppu, Facebooku i Messengeru.
No Snapchatu još nisu potonule sve lađe. Statistike pokazuju da prosječan korisnik Snapchat otvori dva puta, dok Instagram samo jedanput dnevno. Ostaju im također titula aplikacije s najboljim filtrima.
Uz još malo kreativnosti, možda se u Smap Incu. u potpunosti izvuku.
Novi komentar