« Seks
objavljeno prije 10 godina
zbogom kalorije

Seks je najbolja tjelovježba

Umjesto u posjetima teretani, budite redoviti u krevetu s partnerom

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

seks

,

seks položaji

,

seks vježba

Htjeli mi to priznati ili ne, nekima je seks ovisnost, drugima je pak obveza koju treba s vremena na vrijeme ispuniti, trećima tabu, i da ne nabrajamo dalje.

Većini ljudi je seks sasvim normalna stvar - način potpunog predavanja partneru, produbljenja intimne povezanosti i put k nevjerojatnom užitku.

No, jeste li ikad na njega gledali kao na savršenu metodu skidanja viška kilograma, dovođenja tijela u vrhunsku kondiciju, odnosno kao na odličnu tjelovježbu?

Ako niste, onda je vrijeme, da to počnete. Naime, mnogo stručnjaka, osobnih trenera i seksologa se slaže da je seks odličan način tjelovježbe jer u njemu naprosto sudjeluje svaki mišić tijela. A od položaja i pokreta je ovisno koje mišiće ćete izolirati i više opteretiti.

Pored tjelesnih blagodati, seks pruža i psihičku ugodu, pozitivno utječe na kožu te pospješuje rast kose i noktiju.

Seks koji bi se mogao smatrati tjelovježbom, mora trajati barem 15 minuta, mora biti vrlo aktivan i tijekom njega se partneri moraju dobro oznojiti. Nemojte ga izvoditi u malom i zatvorenom prostoru kao što je auto. Poželjno je pri ruci imati i čašu vode, da ne bi došlo do dehidriranja.

Ljudi na misiji

Misionarski položaj nije samo dobra tjelovježba za muškarca, već je koristan i za ženu. Tijekom ovog položaja muškarac se svom težinom svog tijela oslanja na ruke, zato može dobro ojačati bicepse i ramena, a istovremeno se oslanja i na koljena te pomiče u struku, što omogućava dobru tjelovježbu stražnjice i bedara. Iako misionarski položaj izgleda prilično pasivno za ženu, ona za vrijeme ovog spolnog položaja također može biti tjelesno aktivna. Pokrete svog partnera može pratiti blagim podizanjem stražnjice, što pruža odličnu vježbu za bedra, stražnjicu i bokove.

Kad žena dominira

Drage dame, ako želite imati čvrstu stražnjicu i lijepi trbuščić te se riješiti celulita na bedrima na najzabavniji način, onda je položaj u kojem ste na muškarcu dok leži ne leđima izvrsno rješenje za sve navedeno. Što ćete više biti divlje i strasne, to ćete izgubiti više kalorija i bolje ćete obraditi ove 'najkritičnije dijelove' ženskog tijela. Za vrijeme seksa pokušajte ojačati također i trbušne mišiće, i ne tako da po penisu klizite gore i dolje, već da radite samo s bokovima. I muškarci mogu imati korist od ovog položaja. Vaša partnerica neka malo uzdigne stražnjicu i tako ju drži u zraku dok vi dolje u ležećem položaju podižete svoje bokove Time ćete ojačati donji dio bedara i stražnjicu.

Umjesto pića, bolji je seks s nogu

Da li to radite od naprijed ili od iza, u stojećem položaju ćete u svakom slučaju dobro očvrsnuti mišiće na nogama. Mišići na ženskim nogama će tijekom seksa u stojećem položaju od iza biti više opterećeni nego u tako zvanom psećem položaju (doggy-style), što će žene dobro osjetiti u listovima i bedrima. Obzirom da je potrebno neprekidno održavati ravnotežu i stabilnost, noge obaju partnera će imati prilično napornu tjelovježbu. Pored nogu će raditi i donji dio leđa, pogotovo kod žene.

Najljepše je u naručju

Položaj u kojem žena sjedi u muškom naručju i obujmi ga nogama može omogućiti dobru tjelovježbu kada je izveden dovoljno intenzivno. Naporniji je od misionarskog jer i muškarac i žena puno više opterećuju svoja leđa. Budući se žena uzdiže i spušta pomoću oslanjanja na noge, u tom položaju su najviše opterećena njezina bedra. Ako se rukama nasloni natrag, može ojačati bicepse i leđa. Muškarac u ovom položaju također može ojačati svoje bicepse ako preuzme tempo i uhvati partnericu za stražnjicu te ju ritmički podiže.

„Nastranost"

Malo tjelovježbe pruža i položaj u kojem su partneri na boku, okrenuti jedan prema drugom, a njegov rezultat će biti zavodljivi bokovi i ojačani leđni mišići.

Izvor: Intimatemedicine.com

26.10.2009. 13:23:31
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh