Romney poplavio SAD reklamama
Romneyeva kampanja ulijeva desetine milijuna dolara u reklame na televiziji u pokušaju da pregazi Obamu
Republikanski kandidat Mitt Romney i njegovi saveznici odlučili su se za visoko rizičnu ali potencijalno isplativu medijsku strategiju u posljednjim tjednima kampanje, nastojeći potopiti predsjednika Baracka Obamu oglasima i ostvariti ključnu prednost na dan izbora, piše u nedjelju The Washington Post.
Broj oglasa u predsjedničkoj utrci proteklog se tjedna udvostručio ili utrostručio u ključnim državama za ishod izbora poput Colorada, Floride, Iowe i Virginije, pokazuju podaci o izbornom oglašavanju.
Porast je potaknuto Romney i njegovi bogato financirani saveznici, koji su se odlučili za manje oglasa ranije u kampanji u korist "velikog praska" na njezinom kraju. Odbor za političku akciju - tzv. Super-PAC "Obnovimo našu budućnost" koji pomaže Romneya, rezervirao je 14 milijuna dolara vrijedan medijski oglasni prostor u devet država u posljednjem tjednu listopada - više nego što je potrošio na oglase tijekom cijelog rujna.
Odbor je enormno povećao svoju potrošnju na mješavinu oglasa koji kritiziraju Obamu i veličaju Romneya u Floridi, Iowi, Michiganu, Ohiu i Virginiji. Zbog pojačane medijske kampanje republikanaca Obama je prošloga tjedna zaostao iza svojih suparnika u ukupnim rashodima za oglašavanje po prvi put nakon ljeta, iako i on ima ogromne novčane rezerve nakon prikupljenih 181 milijuna dolara donacija u rujnu.
Obama i njegov ključni vanjski saveznik, super-PAC "Prioriteti akcije za SAD", zadržali su stalnu baražu oglasnih napada na Romneya u Ohiju i drugim saveznim državama u kojima je ishod izbora neizvjestan.
Novi komentar