Recenzija velikog ljetnog hita - StarCraft 2

Mariah Carey blizanci

,

NSZ

,

Petra Kvitova

Nakon 12 godina čekanja konačno je tu veliki nastavak velike igre. Kao prvi dio očekivane trilogije "Starcraft 2: Wings of Liberty" ispunio je gotovo sva očekivanja gamera.

Kada se za neku igru organizira ponoćna prodaja, čak i u Hrvatskoj, onda znate koliko je ta igra bitna. Veliki broj hrvatskih gamera okupio se ispred dućana po brojnim gradovima u Hrvatskoj u iščekivanju da otkuca ponoć i službeno krene prodaja StarCrafta 2, jedne od najiščekivanijih igara ove godine.

StarCraft 2 je RTS igra čiji je prethodnik poznat po izvrsnom balansu jedinica i odličnoj igrivosti koja je zarazila milijune gamera diljem svijeta. K reator igre, div industrije video igara pod imenom Blizzard, uspio je sa ovim nastavkom zadržati sve one lijepe osobine koje su činile prethodnika te u velikoj mjeri privući nove igrače koji se prvi puta susreću sa ovim serijalom. Kako je igra zamišljena da se kampanja za jednoga igrača izda u obliku trilogije, na stolu nam se našao "StarCraft 2: Wings of Liberty".

O priči ne treba previše govoriti, kako vam je ne bi uništili, no treba reći kako je odlično nadovezana na kraj posljednje StarCraft ekspanzije - Brood War. Kampanja za jednoga igrača sastoji od 26 misija koje su više nego zanimljive, raznovrsne i na određenoj težini igranja (sve iznad normal težine) oduzimaju dosta vremena za završiti sa svim achievementima.

Kako je prvi Starcraft praktički postao sinonim za multiplayer, jer se i nakon 12 godina od izlaska i dalje aktivno igra te postoje velike pro lige, postavljena su zaista velika očekivanja pred Starcraft 2, u multiplayer pogledu naravno. Kreator igre Blizzard itekako je toga bio svjestan te se može reći kako je odrađen odličan posao.

Iako jedinice nisu u savršenom balansu, treba se prisjetiti dave 1998. kada je prvi StarCraft izašao te kako je isti tokom godina dobio razne patcheve koji su taj balans usavršili. Isto se naravno očekuje i od StarCrafta 2. Jedina pomalo razočaravjuća stvar je što ne postoji podrška za LAN igru, tako da se cjelokupno multiplayer igranje odvija preko Blizzardova Battleneta. Srećom, Battlenetu se ne može puno toga prigovoriti, pa će multiplayer igranje biti itekako zabavno iskustvo.

Iako je kampanja za jednoga igrača bazirana na Terranima, u multiplayer modu možete zaigrati sa sve tri rase. Starcraft 2 je jednostavno prezarazan u multiplayeru, baš kao i prethodnik od kojega se zapravo i nije previše odmaknuo. Naravno, tu su nove jedinice, neki potpuno novi detalji u mehanikama gameplaya, no unatoč brojnim modernizacijama tu se i dalje osjeti taj stari štih StarCrafta.

StarCraft 2 zadržava visoku razinu gameplaya, grafike i zvuka iz jedinice, svakako je najkompetativnija RTS igra na tržištu i po svemu viđenom će zasigurno i dugoročno opravdati ime koje nosi. Svim ljubiteljima strateških igara najtoplija moguća preporuka.

Detaljniju recenziju StarCrafta 2 pročitajte na HCL-u - StarCraft 2 recenzija

14.08.2010. 14:30:00