Facebook će od oglašavanja u 2010. zaraditi više od milijardu dolara
Facebook najmanje polovicu prihoda temelji na alatu pomoću kojeg oglašivači sami uređuju i kupuju prostor za oglašavanje
Facebook i dalje ruši sve rekorde. Tako će ta popularna društvena mreža od oglašavanja u ovoj godini gotovo udvostručiti svoju zaradu i premašiti milijardu dolara, ističe se u studiji koju je u četvrtak objavila agencija eMarketer.
"Troškovi oglašavanja brzo rastu i oglašivači ne mogu zanemariti velik broj korisnika", ocijenila je Debra Aho Williamson, analitičarka te agencije.
Kako piše eMarketer, prihodi Facebooka od oglašavanja u 2010. dosegnut će 1,285 milijarda dolara, od čega je 835 milijuna ostvareno u Sjedinjenim Državama, naspram 665 milijuna lani. Agencija predviđa da će prihodi u 2011. narasti na 1,760 milijarda dolara.
Društvena mreža najmanje polovicu prihoda temelji na alatu koji je stavila na raspolaganje oglašivačima kako bi sami uređivali i kupovali prostor u kojem žele objaviti oglas.
>> Najsmješnije grupe na Facebooku
Time je ova mreža, koja je koncem srpnja imala više od 500 milijuna korisnika, daleko ispred suparničkog MySpacea koji će ove godine na oglasima zaraditi 'tek' 347 milijuna dolara, a taj će iznos, predviđa se, u idućoj godini pasti za 14 posto.
Facebook također počinje konkurirati javnim portalima, napose AOL-u koji će ove godine od oglašavanja u SAD-u zaraditi 890 milijuna dolara, ocjenjuje eMarketer. (hina/metro-portal)
Novi komentar