« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 1 mjesec i 4 dana
INTERVJU

Razgovor u povodu – Modna marka tandema Medvešek i Marić

Razgovaramo s akademskim slikarom Damirom Medvešekom, umjetnikom međunarodnog renomea i njegovom suradnicom na modnom projektu, akademskom slikaricom Marinom Marić

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Miroslav Pelikan)
Više o

moda

,

Damir Medvešek

,

Ivana Marić

Suvremena likovna umjetnost nudi niz načina izražavanja i zanimljivog i uspješnog. Jedan od tih načina je i iskorak likovnih umjetnika u modu. Razgovaramo s akademskim slikarom Damirom Medvešekom, umjetnikom međunarodnog renomea i njegovom suradnicom na modnom projektu, akademskom slikaricom Marinom Marić u povodu prezentacije nove modne marke. Riječ je o originalnom i zanimljivom dizajnu.

Što je posebno obilježje Vaše modne marke?

Posebno obilježje su autorski radovi, slike i crteži, koji su obrađeni za tiskanje na odjevne predmete, trenutno majice.

Koliko je trajao proces nastanka?

Proces nastanka je počeo prije dosta godina. Damir Medvešek studirao je na fakultetu za tekstilni dizajn u zagrebu i interes za modu je oduvijek postojao. Nakon suradnje Damira Medvešeka, za marku Lacoste sa unikatnim dizajnom za majice pobudilo je još veći interes. Dosta godina kasnije našom zajedničkom suradnjom, Damira i Marine,na baletnoj predstavi za HNK zagreb, krenula je ideja o vlastitoj proizvodnji majci sa unikatnim motivima. Od te ideje do izvedbe trebalo je skoro dvije godine do realizacije.

Asortiman proizvoda?

Za sada su u ponudi majice, muški i ženski model u raznim bojama.

 

 

Materijali?

Majice su od čistog pamuka visoke kvalitete.

 

Tko su Vaši budući kupci?

Veliki je raspon motiva pa tako i publike koju će privući.

Proizvodnja?

Proizvodnja je u Hrvatskoj.

Vi ste slikari, koliko su Vam boje bitne u modnoj marci?

Boje su svakidašnji dio našeg života i rada tako da su definitivno zastupljene u dizajnu i na odjevnim predmetima.

Planovi...prezentacije...modne revije..?

Radovi će biti prezentirani na internet stranici i društvenim mrežama, Facebook-u, Instagramu, Pinterestu,...
Kasnije možda i organiziramo modnu reviju.

Konkurencija je ogromna, nije Vas strah?

Imamo poriv za radom a s druge strane i pozitivan odaziv na sav do sada prezentirani dizajn .... o strahu nemamo vremena razmišljati, osim toga bez rada nema pomaka tako da za strah nema vremena.

Piše: Miroslav Pelikan
19.06.2019. 10:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh