« Hrvatska
objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec
DZS

Radijske i TV postaje u Hrvatskoj 2009. - dominirala komercijala

Udio komercijalnog programa svih TV centara iznosio je 25,1 posto, od toga na državnim televizijama 11,6 posto, na regionalnim 30,8 posto, a na lokalnima 28,5 posto

Komercijala dominira hrvatskimmedijskim prostorom
Komercijala dominira hrvatskimmedijskim prostorom (Davor Pongračić/CROPIX)
Više o

televizija

,

statistika

,

radijska postaja

,

komercijalni sadržaj

,

informativni sadržaj

Tijekom 2009. u Hrvatskoj je radilo 146 radiopostaja, od toga su četiri programom pokrivale cijelu državu, ostale su bile regionalne ili lokalne, dok je od 21 televizijskog centra jedna javna televizija, a ostale su komercijalne, izvijestio je Državni zavod za statistiku, prenosi Hina.

Po statusu radiopostaja, dvadeset ih se smatra institucijom javnih službi, a 126 komercijalnim radiopostajama. Ukupno emitiranje vlastita programa u satima povećalo se za dva posto u odnosu prema 2008., od čega se emitiranje programa za državne radiopostaje nije mijenjalo.

Regionalne radiopostaje povećale su emitiranje programa za 9,5, a lokalne za 1,1, posto u odnosu na godinu dana prije.

U vlastitu programu svih radiopostaja prosječan udio informativnog programa bio je 14,8 posto, od toga u državnim radiopostajama 14,5 posto, u regionalnim 19 i u lokalnima 14,3 posto. Udio marketinških emisija svih radiopostaja bio je u prosjeku 7,2 posto, od toga u državnim radiopostajama 4,7 posto, u regionalnim 7,5 posto i lokalnima 7,3 posto. Ukupan broj zaposlenih za sve radiopostaje bio je manji za 4,2 posto, a udio zaposlenih koji su vezani za rad na emisijama (71,8 posto) veći za 1,8 posto nego 2008.

Udio žena u ukupnu broju zaposlenih bio je isti kao i godinu dana prije, 44,6 posto. Ukupan broj sati programa emitirana iz matičnoga televizijskog središta, bez emitiranja preko satelita, povećao se za 9,3 posto, a program emitiran preko satelita za 12,5 posto, dok se udio repriznog programa u ukupnu programu smanjio za 1,7 posto u odnosu na godinu dana prije.

Udio informativno-dokumentarnih emisija svih televizijskih centara bio je 16,4 posto, od toga na televizijama koje pokrivaju cijelu državu 14,9 posto, na regionalnim televizijama 18,8 posto, a na lokalnim televizijama 16,4 posto. Udio komercijalnog programa svih TV centara iznosio je 25,1 posto, od toga na državnim televizijama 11,6 posto, na regionalnim 30,8 posto, a na lokalnima 28,5 posto. Ukupan broj zaposlenih u TV centrima se smanjio za 4,5 posto u odnosu na 2008., od ukupno zaposlenih 76,4 posto bilo je vezano za rad na emisijama. Udio žena je 39,3 posto.

30.04.2011. 10:46:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh