Računalni program razbija u pokeru
Program "Pluribus" koji je djelo znanstvenika Noama Browna i Tuomasa Sandholma sa sveučilišta Carnegie Mellon pobjeđivao je češće od pet stvarnih igrača pokera
Pobjeda koja se slavi kao prekretnica za umjetnu inteligenciju - američki znanstvenici stvorili su prvi računalni program koji može ustrajno pobjeđivati u igri pokera s više od dva igrača.
Program "Pluribus" koji je djelo znanstvenika Noama Browna i Tuomasa Sandholma sa sveučilišta Carnegie Mellon pobjeđivao je češće od pet stvarnih igrača pokera koji su s njim odmjerili snage u 10.000 igara Texas Hold'ema.
U radu objavljenom u časopisu Science journal znanstvenici su opisali postignuće kao prekretnicu za umjetnu inteligenciju.
Raniji računalni programi među kojima i Brownow i Sadholmov Libratus te DeepStack, koji je djelo tima istraživača s kanadskog sveučilišta Alberta, mogli su samo pobijediti jednog protivnika.
Prema znanstvenicima igra koja uključuje više od jednog protivnika značajno povećava opterećenje računalnog programa. Stoga je Pluribus dizajniran da pojednostavi kompleksne situacije u igri.
"Rad je solidan i izvedba je tehnički vrlo impresivna - posebice u smislu računalne snage i vremena", kaže stručnjak za tehnologiju i statistiku sveučilišta Graz Andreas Holzinger o novom programu.
"No to još jednom postavlja pitanja je li umjetna inteligencija ili može li ikad biti usporediva s ljudskom inteligencijom. Ljudska inteligencija ima višeslojne kvalitete i nije ograničena jednom usko zadanom zadaćom", dodaje Holzinger koji nije sudjelovao u istraživanju.
Novi komentar