Proizvodi za mršavljenje iz 1900-ih
Pogled na proizvode za mršavljenje iz 1900-ih uči nas da čuda ne postoje i da žene lako padaju na marketinške trikove
Rinčice za mršavljenje, razne pilule koje ubrzavaju metabolizam, čajevi za vitkost i drugi (bes)korisni proizvodi koji gotovo preko noći tope kilograme nisu nikakva novost na tržištu. Ideje se s vremenom mijenjaju, oglasi i slogani prilagođavaju, ali žene i dalje padaju na marketinške trikove. Prisjetimo se hit preparata za mršavljenje iz 1900-ih koji dokazuju da čuda u ovom slučaju ne postoje:
Sapun za mršavljenje
Isperite neželjene kilograme, poručilo je 1903. poduzeće koje je proizvelo sapun "La Parle". Prodavao se po tada visokoj cijeni od jednog dolara i nestajao s polica nevjerojatnom brzinom. Na oglasu je pisalo: "Pouzdano smanjuje masne naslage bez dijeta i vježbanja." Danas se, naravno, više ne prodaje, ali zato postoje brojni drugi kozmetički proizvod koji pospješuju vitku liniju i odlično se prodaju.
Sol za vitku kupku
Napunite kadu, u vodi otopite nekoliko grama soli za kupanje marke Louisenbad i iz kade ćete izaći vitki. Bez gladovanja. Bez mukotrpnih treninga. Paketić čudotvorne soli mogao se u Americi nabaviti za jedan dolar. Pogledajte oglas:
Remen Gaybar-Simulator
Negdje u vrijeme kad su potrošači shvatili da do vitke linije neće doći kupanjem, na tržištu se pojavio Gaybar-Simulator, električna sprava s remenom koja trese problematične dijelove tijela i tako topi masne naslage. Razni oblici sprave postoje i danas.
Trakavice u organizmu
Vjerojatno najkontroverznija metoda mršavljenja 1900-ih bila je namjerno izazivanje infekcija. U crijeva su se nastanile trakavice koje su se marljivo hranile i tako pomogle vlasniku da brže smršavi bez gladovanja. Radi se o iznimno opasnoj metodi jer trakavice tijelu oduzimaju i važne hranjive tvari, a mogu se početi hraniti i samim organima.
Bile Beans pilule za mršavljenje
Godine 1899. predstavljene su pilule za mršavljenje "Bile Beans" koje su "tijelo čistile iznutra". Slični laksativi su i danas popularni.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Uvijek je bilo i bit će "prodavača magla" i "ovaca" koje nasjedaju na sve marketinške trikove.
Novi komentar