Pretvorili beskućnike u pokretne hotspotove za bogataše
„Radi se o potpuno sramotnoj, gnusnoj, pokroviteljskoj i dehumanizirajućoj stvari", rekao je jedan britanski stručnjak za marketing
Ono što je počelo kao zanimljiv marketinški trik pretvorilo se u žestoku javnu debatu o ljudskim pravima i izrabljivanju s jedne te bezličnim i krutim korporativnim interesima s druge strane.
Naime, jedna je PR tvrtka iz američkog grada Austina u saveznoj državi Teksas odlučila za vrijeme konferencije u tom gradu „postaviti" nekolicinu beskućnika s posebnom odjećom diljem zgrade kako bi posjetiteljima u svakom trenutku omogućavali pristup WiFi mreži.
„Ovo je jedna od najgorih marketinških ideja koje sam ikada vidio. Radi se o potpuno sramotnoj, gnusnoj, pokroviteljskoj i dehumanizirajućoj stvari", rekao je britanski stručnjak za marketing Luke Scheybeler u New York Timesu.
S druge strane, u tvrtki BBH, začetnicima ove ideje, vlada zadovoljstvo snažnim reakcijama koju je kampanja izazvala.
„Očigledno je da nas mnogi smatraju pravim negativcima, ali nitko ne uzima u obzir da smo na ovaj način pomogli ljudima bez krova nad glavom da pošteno zarade koji dolar i osjećaju da su nešto pridonijeli", poručili su.
Promotivni video prikazuje jednog od „pokretnih hotspotova", beskućnika Clarencea, koji je izgubio sve u uraganu Katrina, nakon čega je upao u začarani krug dugovanja.
„Beskućnici su nekoć prodavali novine iz čijih su se prihoda onda financirale javne kuhinje i prenoćišta, a u budućnosti bi se ista stvar mogla činiti upravo na ovaj način", smatraju u tvrtki BBH.
Hoće li ova ideja ostati samo na razini marketinškog trika ili je naznaka budućnosti, ostaje za vidjeti.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Mislim da bi se beskućnike moglo angažirati oko čišćenja grada, da budu javni policajci čišćenja koji nadgledaju tko gdje baci otpadak, čiji pas ostavi nered, i da se beskučnicima pruži šansa
Novi komentar