Pobjednici Digitalnog inovacijskog inkubatora
Studenac podrzava mlade talente i inovativne ideje u sklopu Digitalnog inovacijskog inkubatora
Studenac, lanac s najvećom prodajnom mrežom u Hrvatskoj, kao jedan od aktivnih partnera Digitalnog inovacijskog inkubatora proglasio je ekipu „Amateri" pobjednikom u finalu studentskog natjecanja održanog u ponedjeljak, 3. srpnja, u Zagrebu. Mladi ljudi su kroz ovaj višemjesečni projekt osmislili razne kreativne ideje i rješenja za unaprjeđenje poslovanja Studenca, uključujući i konkretne prijedloge za ostvarivanje vizije Studenčeve „trgovine budućnosti", koja bi sadržavala, između ostalog, ponudu prilagođenu potrebama i željama mlađih generacija.
Sudjelovanjem u ovom projektu Studenac želi podržati mlade ljude koji nastoje razvijati svoje talente i vještine, što je u skladu i s nizom drugih aktivnosti kojima kompanija na djelu pokazuje da je odgovoran član društva i da aktivno doprinosi zajednicama u kojima djeluje. S druge strane, Studenac na ovaj način obogaćuje i svoje poslovanje inovativnim idejama novih generacija koje imaju još bolji uvid u aktualne želje i potrebe kupaca.
„Svježe ideje, iznikle iz mladih, kreativnih i radoznalih glava naših studenata, smatramo vrlo vrijednima za svoje poslovanje koje strateški usmjeravamo upravo prema putu digitalne transformacije i inovacija, a sve s ciljem pružanja cijelog niza kvalitetnih usluga našim kupcima. Nastavit ćemo podupirati razvoj mladih talenata i njihovih inovativnih projekata kako kroz ovaj, tako i kroz druge slične projekte koji su na korist nama i našoj široj zajednici", istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Od početka godine je Studenac predano surađivao s desecima timova koji su se priključili projektu i iskazali želju da rade na inovacijama u dinamičnoj industriji maloprodaje. Nakon što se studente na samom početku upoznalo sa Studencem te uvelo u način poslovanja ove kompanije, iskusni zaposlenici nastavili su ih na redovnim sastancima usmjeravati prilikom nedoumica koje su im se javljale dok su razrađivali svoja idejna rješenja.
„ Ljepota ovakvih projekata je dati priliku i podršku mladima da identificiraju vlastite talente te ih dodatno razvijaju, dok s druge strane mi stječemo direktan uvid u ono što naši mlađi kupci žele vidjeti u ponudi Studenca. Potrudit ćemo se da ovakvih dijaloga bude u budućnosti još i više", poručila je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.
Novi komentar