Plesne predstave u ZPC-u tijekom prosinca
Jedno strano gostovanje i pet domaćih projekata u Zagrebačkom plesnom centru
Zagrebački plesni centar potrudio se i prosinac ispuniti što većim brojem plesnih predstava koje će privući publiku. Uz gostovanje kazališne plesne skupine Tinglao, tu je i pet predstava domaćih izvođača.
In - Grave
03.12. & 4.12. u 21 h
Kazališno plesna skupina El Tinglao- gostovanje!
Izvođači: André Borner, Marta Gómez, Rita Joplin, Ángel Negro, Alberto Romera
Koreograf: Ángel Negro
Oblikovanje svjetla: Covadonga Mejía
Kostimografija: Miguel Larrarte i Elsa Clavel
Produkcija: OULE PRODUCCIONES, S.L.
Organizator: Hrvatski institut za pokret i ples
IN- GRAVE na španjolskom znači lagano, bez težine, lebdeći, a upravo se ovom tematikom bavi i sama predstava ispitujući odnose sile teže i bestežinskog stanja. Izvođači predstave In-Grave osobe su bez i s invaliditetom, a njihova različitost snažan je instrument umjetničkog izražavanja.
Unutrašnje carstvo
9.12., 10.12. & 11.12. u 20:00 h
Koreografija: Zrinka Lukčec u suradnji sa polaznicama studija Plešimedo
Dramaturški savjetnik: Saša Božić
Organizator: Plešimedo i Hrvatski institut za pokret i ples
Projekt je proveden uz potporu Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i šport Grada Zagreba, te uz pomoć gđe Željke Kokeze
Unutrašnje carstvo referenca je na posljednji film Davida Lyncha, no i na čokoladice našeg djetinjstva: Životinjsko carstvo. Ovo imaginarno istraživanje u polju plesnog medija inspirirano je anatomijom i kretanjem životinja.
Dispozitivi izvedbe, Tobacco & Leather
10. & 11. 12. u 19:00 h
Autor & koncept: Željka Sančanin
Izvedba: Sonja Pregrad, Željka Sančanin, Nives Sertić
Produkcija: k.o. kombinirane operacije
Ostvareno uz podršku: Hrvatskog instituta za pokret i ples, Ureda za obrazovanje, kulturu i šport grada Zagreba, Ministarstva kulture RH
Tobacco&Leather, Fall Winter 2010 drugi je u nizu projekata koji autori u produkciji k.o. kombinirane operacije predstavljaju nastavljajući ciklus koji je započeo audio-video izložbom Che Bella Voce!.
Ovo (ni)je moja šuma
16. & 17.12. u 20 h
Uloge: Silvia Marchig, Darko Japelj
Autori: Silvia Marchig, Darko Japelj, Nataša Govedić
Produkcija: Kik Melone, HIPP
Dramaturg: Nataša Govedić
Autori inspiraciju za ovu predstavu pronalaze u liku koreografkinje i plesne umjetnice Pine Bauch. Između sedamdesetih i devedesetih godina dvadesetog stoljeća, njezina uprizorenja dovela su u pitanje konvencionalne granice plesnog, dramskog i opernog izričaja. Pina Bauch uvodi nas u prostor specifičnog bestijarija, a njena šuma bajkovita je i jezovita. Naša emocionalna stanja sličnija su «šumi emocija» negoli poruci koja se može lako dešifrirati.
Moveranje
18. & 19.12. u 20:00 h
Autor: Zrinka Šimičić
Plesači: Darija Doždor, Silvia Marchig, Ivana Pavlović
Oblikovanje zvuka: Sven Pavlović
Scenograf: Martina Mezak
Produkcija: Zrinka Šimičić u suradnji s HIPP-om
Moveranje je nepostojeća riječ, nastala u igri značenjima, a poslužila je nazivu ove plesno-zvučno-prostorne instalacije jer upravo odgovara onome o čemu je ovdje riječ. A riječ je upravo o emociji, kretanju, motivaciji, osjećajima, odnosu vanjskih podražaja i našeg ponašanja, o labirintu naše nutrine, ali i izvanjskosti...
Ništa
20. 12 & 21.12. u 20:00 h
Autorica projekta i koreografkinja - Irma Omerzo
Izvode: Sonja Pregrad, Zrinka Šimičić i Zrinka Užbinec (plesači), Svebor Szekely (violončelist)
Scenografija - Lara Badurina
Svjetlo - Zdenko Trandler
Grafičko oblikovanje - Boris Greiner
Fotografija - Jasenko Rasol
Koprodukcija - Marmot i Centar za kulturu Trešnjevka - Trešnjevačka plesna scena
Projekt je nastao uz financijsku potporu Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport grada Zagreba
Može li ponekad biti teže mirno stajati nego li se kretati? Upravo na to pitanje pokušava odgovoriti autorica projekta i koreografkinja Irma Omerzo, potaknuta konstatacijom Moshe Feldenkraisa koji zaključuje: "Mirno stajati teže je nego kretati se". Baveći se trenucima u kojima se naizgled ne događa ništa, autorica doživljava iskustvo slično onom koje dobivamo zavirujući po prvi put kroz mikroskop i otkrivajući da toliko toga postoji, a čini se nevidljivim.
Novi komentar