Petkom smo najaktivniji na društvenim mrežama
Kako se bliži kraj radnog tjedna, tako sve više vremena provodimo u interakciji na Facebooku i Twitteru
Dva zasebna istraživanja pokazala su da su korisnici na kraju radnog tjedna skloniji interakciji na društvenim mrežama, piše Mashable.
Agencija Buddy Media provela je analizu na uzorku od preko 200 stranica svojih klijenata na Facebooku i otkrila da su korisnici četvrtkom i petkom 18% aktivniji nego na početku tjedna. Gotovo istovremeno, Adam Bain koji radi za Twitter objavio je podatak da se korisnici tvitovima najviše bave u petak.
Rezultati istraživanja zapravo nisu nimalo iznenađujući. Što je vikend bliže, to korisnike više zanima što se događa u svijetu i o čemu se priča na društvenim mrežama. Polako se isključuju iz posla i pripremaju za vikend.
Rick Liebling, direktor digitalnih strategija agencije Coyne PR, ističe još jedan zanimljiv razlog povećane aktivnosti u petak: "Krajem tjedna se smanjuje broj postova, što znači da informacije koje su objavljene postaju vidljivije." Ukratko, korisnici imaju više vremena da primijete neku obavijest i reagiraju na nju.
'Najglasniji' dan na Twitteru i Facebooku je ponedjeljak.
Novi komentar