« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec
ODLIČNO

Par savjeta za ispravno sjedenje na poslu

Sjedilački način života i rada ima vrlo velik utjecaj na naše zdravlje, od bolova u leđima i nogama pa sve do ozbiljnijih poremećaja - naučite sjediti pravilno

Ne naginjite se prema naprijed
Ne naginjite se prema naprijed (Shutterstock)
Više o

bolovi u leđima

,

sjedenje

,

pravilno sjedenje

Pravilno sjedenje spasit će vas mnogih problema, od bolova u leđima i nogama do ozbiljnijih zdravstvenih poteškoća. Naime, predugo sjedenje izaziva skraćivanja i napetost mišića karlice i donjeg dijela leđa, što uzrokuje neugodne bolove.

Nepravilan položaj pri sjedenju uz to slabi mišiće abdomena te isteže i slabi mišiće stražnjice, a to će uzrokovati njeno opuštanje. Sjedilački način života, kako na poslu, tako i kod kuće, treba izbjegavati što je više moguće, no ako baš morate dugo sjediti, evo par savjeta za pravilno sjedenje.

Za početak sjednite i naslonite se na stolac. U slučaju da se ne možete nasloniti, potrebno je poduprijeti donji dio leđa - za to postoje i posebni podupirači koji se mogu kupiti u trgovinama namještajem. Uvijek sjedite na cijeloj površini stolca, sjedenje na rubu savit će donji dio leđa, pogrbiti ramena i spustiti glavu.

Ramena trebaju biti opuštena, ruke sa strane, a laktovi savijeni pod kutem od 90 stupnjeva. Ako radite na računalu, ovo je izuzeno važno pa podesite visinu stolca kako bi kut stvarno bio pravi.

Glavu držite uspravno, ravno iznad kralježnice koja će tada vršiti svoju funkciju prirodnog oslonca. Neka vam brada bude lagano uvučena, a ispravan položaj gornjeg dijela leđa održavat ćete zabacivanjem ramena unazad.

Stopala trebaju biti oslonjena na pod punom dužinom, a koljena moraju biti u ravnini s kukovima.

Ovakav način sjedenja usvojit ćete za par dana ukoliko počnete obraćati pažnju na to, a prvi rezultati - izostanak bolova u leđima stimulirat će vas da nastavite.

29.10.2014. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh