« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 10 mjeseci
UVJERAVANJE

Par dobrih načina nagovaranja ljudi

Odrasli i djeca podjednako se odupiru direktnim naredbama da nešto učine, pogotovo kad pretpostavljaju da iza toga ne postoji autoritet

Kako ga suptilno uvjeriti u svoju ideju :)
Kako ga suptilno uvjeriti u svoju ideju :) (Shutterstock)
Više o

Uvjeravanje

,

nagovaranje

,

psihološki trikovi

Kako utjecati na ljude da naprave ono što vi želite? Nećemo se lagati, sigurno ste si par puta u životu postavili ovo pitanje, a mi imamo rješenje - postoji nekoliko suptilnih načina kako utjecati na ljude da se obvežu pomoći vam i onda to zaista i učine.

Sve o tome zna bihevioralni znanstvenik iz FBI-ja, koji se u 25 godina karijere nagledao lažljivaca svih vrsta i profila.

Odrasli i djeca podjednako se odupiru direktnim naredbama da nešto učine, pogotovo kad pretpostavljaju da iza toga ne postoji autoritet.

Osobe koje nevoljko pristaju izvršiti "zapovijed" nerijetko razvijaju pasivno agresivne modele ponašanja pa onda te zadatke namjerno ne izvršavaju ili ih loše odrade kao da žele izjaviti "meni se to ne da i ne volim kad mi nešto naređuješ".

Međutim, postoji nekoliko strategija ili tehnika koje reduciraju otpor i povećavaju vjerojatnost da će ljudi učiniti to što tražite od njih te istovremeno zadržati pozitivni stav o vama. Trik je u tome da se zahtjev prikaže kao nešto što oni žele učiniti, a ne nešto što se mora.

1. Koristite "čarobnu" riječ

Roditelji većine ljudi nauče svoju djecu čarobnoj moći riječi "molim". Zaista, postoji određena moć te riječi pa svatko tko je koristi može posvjedočiti o uspješnosti njenog korištenja.

Mnogi će ljudi poslušati i učiniti što od njih traži ako se kaže "molim te", osim ako ne postoji neki dobar razlog zašto da to zaista ne učine. Djeca funkcioniraju na isti način pa ako se zapovijed formulira u skladu s "molim te" radije (ili prije) će poslušati uz manji ili nikakav otpor.

Sve savjete pročitajte na portalu Genijalno.hr

24.06.2017. 13:31:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh