Održana predrunda SoMo Borca
Ružica Vrdoljak Ličina i Ida Pandur na predrundi SoMo Borca otkrile su kako je jedna ideja postala prestižna digitalna nagrada te kako prijavljeni radovi pune rovinjske dvorane svakog rujna od 2013. godine
Ni loši vremenski uvjeti nisu spriječili popunjavanje mjesta na predrundi SoMo Borca. Naime, 7. je rujna u redakciji portala Studentski.hr (prostorije Hrvatske udruge mladih) održano predstavljanje ove nagrade koja se od 2013. godine dodjeljuje najboljim digitalnim rješenjima na Weekend Media Festivalu.
U opuštenoj atmosferi o povijesti ovog borca govorile su Ružica Vrdoljak Ličina, organizatorica SoMo Borca i Senior Account u agenciji 400, te Ida Pandur, osnivačica/CEO digitalne agencije Entourage, koja je u nekoliko navrata bila dio prosudbenog povjerenstva koje odlučuje o najboljima.
Zainteresiranim čitateljima puna su dva sata otkrivale kako je jedna ideja postala prestižna nagrada te kako prijavljeni radovi pune rovinjske dvorane svakog rujna. Posjetitelji su doznali pregršt zanimljivosti kao što je ona da je nagrada SoMo Borac prva 3D printana nagrada na ovim prostorima, ali su istovremeno ozbiljno uplovili u temu suvremenih digitalnih izazova.
Bilo mi je doista zanimljivo slušati kako su SoMo borca stvorili ljudi koji su bili neki od pionira digitalnog marketinga kad je cijela priča s društvenim mrežama zapravo počela. Drago mi je što nisam propustio čuti iz prve ruke s kojim su se izazovima organizatori susretali u ranim godinama i kako su se s njima nosili - rekao je Josip, jedan od posjetitelja.
Okupljanje je zatvoreno pregledom digitalne kampanje vrijedne divljenja - kampanjom Jane koja je savršeno ukomponirala priču o ljubavi Malene i Klepetana u svoj imidž kojem je upravo ljubav glavna okosnica. Prikaz njene kompleksnosti i uvid u razloge uspjeha pokazali su napredak digitalnog svijeta postignut u tek nekoliko godina. Ipak, od dobre ideje koju treba promišljeno realizirati sve kreće, s čime se slaže i posjetiteljica Jelena.
Ideja da okupe ekipu koja radi brutalne kampanje na jednom mjestu, da pogledaju radove i dijele međusobna iskustva je super. Dobiješ uvid u nešto drugačije, ideju za nešto drugo, proširuješ vlastite granice. Tjera tebe da radiš bolje, da se iduće godine možda i ti prijaviš s nekim projektom. Sve u svemu, bilo je ovo zanimljivo druženje, posebno pregled svih dosadašnjih pobjednika SoMo Borca. Lijep je i istovremeno čudan osjećaj vidjeti kampanje koje su osvojile nagradu prije 5-6 godina, kako se u svijetu digitale sve jako, jako brzo mijenja. Ali dobre ideje i dobre stvari i dalje su dobre - istaknula je Jelena.
Sada nam preostaje iščekivati novi okršaj u Rovinju za koji su pripremljene brojne novosti. Očekuje se nešto veći regionalni žiri koji će, kao i do sada, činiti stručnjaci iz najboljih digitalnih agencija. Također, organizacijski je tim u proces izrade ocjenjivanja uključio bihevioralnog psihologa koji je pomogao unaprijediti cijeli sustav. Promjene su se dogodile i u kategorijama pa su nove kategorije SoMo Web i SoMo App u kojima se nagrađuje najbolja web stranica, odnosno najbolja mobilna aplikacija. Tko će se vratiti doma sa SoMo Borcem, tek ćemo saznati.
Novi komentar