« Hi-tech
objavljeno prije 5 godina i 8 mjeseci
GAMESCOM

NVIDIA RTX platforma donosi Real-Time Ray Tracing i AI u niz blockbuster igara

Predvođeni Battlefield V i Shadow of the Tomb Raider naslovima, vodeći svjetski developeri igara prihvatili NVIDIA RTX platformu

Gameri prihvatili RTX
Gameri prihvatili RTX (NVIDIA)
Više o

NVIDIA

,

Gamescom 2018

,

GeForce RTX

Nakon predstavljanja prvih GeForce RTX TM grafičkih kartica, temeljenih na NVIDIA Turing TM arhitekturi, NVIDIA je danas objavila da se veliki broj blockbuster video igara - predvođenih sa BattlefieldTM V i Shadow of the Tomb RaiderTM - razvija na NVIDIA RTX TM platformi koja omogućuje snimanje u stvarnom vremenu, kao i nove AI mogućnosti u video igrama.

NVIDIA RTX je brzo postalo industrijski standard kada je u pitanju implementacija tehnologije praćenja u stvarnom vremenu. Novi RT Cores arhitekture Turing, omogućuju real-time ray tracing objekata i okruženja, s fizički preciznim sjenama, refleksijama i globalnim osvjetljenjem.

"NVIDIA RTX platforma i GeForce RTX 20 serija grafičkih kartica donose real-time ray tracing u video igre deset godina ranije nego što je itko očekivao", rekao je Tony Tamasi, potpredsjednik content i technology dizivije unutar tvrtke NVIDIA. "Zahvaljujući AI tehnologiji i hardverskom ubrzanju svjetlosnih zraka, koji su sastavni dio GeForce RTX grafičkih kartica, igre koje koriste ove futurističke značajke bit će dostupne u najskorijoj budućnosti."

NVIDIA RTX dolazi s moćnim setom alata koji game developerima omogućuje da koriste ray tracing i AI učinke, uključujući hardware i software koji donose napredne programmable shadere, ray tracing i deep learning. NVIDIA RTX platforma ima benefite i od potpore u Microsoftovom novom DirectX Raytracing (DXR) API-u, igrama koje ga usvajaju u razvoju za Windows i Vulkan API-je, kao i od hardverskog ubrzanja koje je integrirano u NVIDIA Turing arhitekturu.

"GeForce RTX i NVIDIA Turing arhitektura izuzetno su moćna nova osnova za razvoj igara, kombinacijom ray tracing ubrzanja, hardvera umjetne inteligencije i programmable shading - a sve to u okvirima jednog grafičkog čipa - po prvi put ikada", rekao je Tim Sweeney, CEO tvrtke Epic Igre.

Mnogo igara već prihvatio real-time ray tracing

Ispod su video igre koje već podržavaju snimanje u stvarnom vremenu, a puno se naslova očekuje u narednom razdoblju:

 

Pomoću jezgre Turing Tensor, koji podržavaju iznimno brzu dubinsku neuronsku mrežnu obradu, GeForce RTX grafički čipovi također podržavaju Deep Learning Super-Sampling (DLSS), tehnologiju koja primjenjuje duboko učenje i AI na tehnike prikazivanja, rezultirajući oštrim i glatkim rubovima u izvedenim objektima u igrama.

DLSS tehnologija već je prihvaćena u brojnim video igrama:

Ispod je popis igara koje već podržavaju DLSS, a uskoro se očekuje još:

 

Podrška najutjecajnijeg developera igara:

Mnoge od najvažnijih tvrtki u gaming industriji izrazile su podršku NVIDIA RTX platformi, uz profesionalne aplikacije renderiranja kao što su Adobe, Autodesk i Pixar. Među onima koji su podržali platformu, također su izvijestili:

  • "S GeForce RTX-om budućnost je već stigla, a NVIDIA opet donosi ogromne promjene u računalnoj grafici, omogućujući real-time ray tracing. Po prvi put NVIDIA RTX platforma nam je pružila priliku za integraciju globalnog svjetla u stvarnom vremenu u naš game engine, osobito u nadolazećoj Metro Exodus igri, koja nam omogućuje postizanje najrealističnije simulacije svjetlosti u real-time izvedbi. "- Oleksandr Shyshkovtsov, CTO, 4A Games

  • "Imali smo veliku suradnju s tvrtkom NVIDIA na Rise of the Tomb Raider, a zahvaljujući tehnologiji NVIDIA RTX, zadovoljstvo je najaviti da će Shadow of the Tomb Raider, sasvim prikladno, imati sjene u stvarnom vremenu." - Rich Briggs, senior brand director, Crystal Dynamics

  • "Iz perspektive izdavača video igara, GeForce RTX je stvarno uzbudljiva stvar i sada možemo pogledati u budućnost, u kojoj su igre znatno realnije za sve igrače." Ovo je sjajno vrijeme za PC gaming. " - Klemens Kundratitz, CEO, Deep Silver

  • "Obožavatelji Battlefielda od nas očekuju najnapredniju grafičku prezentaciju, a nova NVIDIA RTX platforma omogućuje nam da to i ostvarimo. Naša ulaganja u RTX omogućuju nam da napravimo veliki grafički skok, a ambicija je da Battlefield izgleda mnogo realnije i dinamičnije za PC igrače. "- Christian Holmquist, technical director, DICE

  • "Sa svojom Turingovom arhitekturom, NVIDIA je razbila barijeru fotorealističnosti koja je do sada postojala na hardwareu trenutne generacije." - Kim Libreri, CTO, Epic Games

  • "DLSS nam donosi iznimnu grafičku prezentaciju tako što smanjuje oštrinu objekata koji se renderiraju na način koji do sada nismo vidjeli. Za MMORPG, primjena umjetne inteligencije na anti-aliasing dovodi do značajnog poboljšanja u igraćeg iskustva - to je briljantan način za korištenje GeForce RTX Tensor jezgri. "- Kris Guo, CEO, Seasun and senior vice president, Kingsoft

  • "Izuzetno je lako integrirati ray tracing u Atomic Heart uz pomoć NVIDIA RTX platforme. Kao i uvijek, NVIDIA je svojim stručnjacima pružila izvrsne alate, a GeForce RTX osigurava potrebnu snagu hardwerea." - Robert Bagratuni, CEO, Mundfish

  • "GeForce RTX donio je real-tim ray tracing u Justiceu, a rezultati su nevjerojatni. Zahvaljujući GeForce RTX-u, real-time ray tracing već je stigao čak deset godina prije nego što smo očekivali." - ZhiPeng Hu, general manager, NetEase LeiHuo Studio

  • "Real-time ray tracing oduvijek je bilo izvan dosega kada je riječ o gamingu, no NVIDIA GeForce RTX sada sve to mijenja. Ray-traceane sjene, refleksije i ambijentalna okluzija - sve su to stvari koje mijenjaju računalnu grafiku iz korijena." - Donggun Kim, executive producer, ProjectDH, NEXON Korea devCAT Studio

  • "Nixxes Software ima dugu povijest suradnje s tvrtkom NVIDIA, uzbuđeni smo nastaviti ovu tradiciju integrirajući real-time ray-traced sjena u PC verziju Shadow of the Tomb Raider". - Jurjen Katsman, CEO, Nixxes Software BV

Pratite vijesti iz Hi Tech rubrike na Facebook stranici Hi Tech by Metro Portal
23.08.2018. 16:02:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh