« Život
objavljeno prije 10 godina i 5 mjeseci
AMERIČKA POSLA

Novac ne kupuje sreću, ali objasnite to onima koji ga nemaju

Broj sretnih ljudi u blagu je padu u usporedbi s prošlom godinom, pa je "trećina Amerikanaca ove godine rekla za sebe da su vrlo sretni, dok ih je lani bilo 35 posto

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Shutterstock)
Više o

SAD

,

sreća

,

amerika

,

novac

Novcem se sreća ne kupuje, no mnogi Amerikanci drže da je s novcem ipak nešto lakše biti sretan, pokazuje ispitivanje koje je obavila ustanova Harris na uzorku od 2755 ispitanika, prenijeli su u ponedjeljak mediji.

Trećina ispitanika sebe je svrstala u skupinu vrlo sretnih ljudi, ali među onima koji zarađuju 75.000 dolara na godinu takvih je 38 posto, dok je među onima koji zarađuju 35.000 dolara sretnih samo 28 posto. "Novac ipak čini malu razliku", rekla je Regina Corso, direktorica ispitivanja u Harrisu i objasnila da je "82 posto ispitanika s niskim primanjima sebe ocijenilo osobama koje nisu osobito sretne". Po anketi, udane žene zadovoljnije su od žena koje žive same, a na trećem su mjestu muškarci.

Broj sretnih ljudi u blagu je padu u usporedbi s prošlom godinom, pa je "trećina Amerikanaca ove godine rekla za sebe da su vrlo sretni, a lani ih je bilo 35 posto. Harris je istraživanje proveo online na uzorku od 2755 osoba koje su davale izjave o pozitivnu odnosu s obitelji i prijateljima, zaposlenju, frustracijama, slobodnu vremenu, brizi za zdravlje, novčanim prilikama, duhovnim vrijednostima i njihovu utjecaju na stanja.

"Najveći pad u usporedbi s prošlogodišnjom anketom jest taj što sve manje ljudi osjeća da se njihov glas čuje kad se donose nacionalno važne odluke", rekla je Corso i objasnila kako se ljudima čini da se "stvari događaju mimo njih" i da su "izvan njihove kontrole".

Najpozitivnije u anketi je stajalište ispitanika o odnosu s obitelji i prijateljima. Gotovo dvije trećine Amerikanaca slaže se da su čvrste veze izvor sreće. (hina/metro-portal)

24.05.2010. 19:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh