Varilux banner
« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 godine
SAVJETI

Njega kose i kože u jesen

Koža i kos mogu biti prilično oštećene promjenom klimatskih uvjeta ako na to ne obraćate pažnju, pa evo nekoliko savjeta 

Kako ostati lijepa
Kako ostati lijepa (Shutterstock)
Više o

koža

,

kosa

,

lijepa koža

,

lijepa kosa

,

jesen

,

savjeti

Jesen je tu, a s njom su stigle i nove nevolje s kožom i kosom koje mogu biti prilično oštećene promjenom klimatskih uvjeta ako na to ne obraćate pažnju, pa evo nekoliko savjeta kako održati kožu i kosu lijepima i u ovom godišnjem dobu.

Hidratizirajte kosu - jedan od razloga ispadanja kose je nedostatak vlage. Problem dodatno pogoršavaju vremenske prilike. Neobična kombinacija đumbira i ulja jojobe kao maska za vlasištemože spriječiti ispadanje kose.

Hladan zrak i mokre ruke - štetna kombinacija koja dovodi do pucanja i sušenja kože. Nakon svakog kontakta s vodom, dobro osušite ruke i namažite hranjivom kremom. Poželjno je kremu nanositi 20-30 minuta prije izlaska van tako da se krema apsorbira u duboke epidermalne slojeve. Dobra krema omogućit će sveobuhvatnu njegu za ruke i nokte. Mješavina shea maslaca, kokosovog ulja i ostalih hranjivih sastojka odlično su rješenje za suhe ruke.

Kretanje - ako niste znali, visoka razina emocionalnog ili mentalnog stresa može ostaviti kosu i kožu dehidriranom. Odaberite vježbe s kojima ćete se osjećati dobro i imati energiju. Kad osjetite umor, zaustavite se, uzmite kratku pauzu i zatim nastavite

Prehrana - ima veliki utjecaj u izgledu vaše kože. Kako bi se spriječila dehidracija kože potrebno je konzumirati dosta tekućine. Kad kod pijete manje vode možete primijetiti da vam koža postaje suha, a vlasište iziritirano.

Često ljudi konzumiraju veće količine kofeina tijekom jeseni koji ima svojstva diuretika te dodatno dehidrira organizam, umjesto toga odaberite neki lagani biljni čaj (kamilica, limunska trava, bijeli sljez, menta i sl.)

Poželjna je hrana poput tople juhe, variva, laganog kuhanog povrća, zobene kaše i sl. Svakako u prehranu uključite voće (banane, šumsko voće,mango, šljive, ananas, naranče i limune), žitarice i salate. Izbjegavajte slanu hranu koja potiče dodatnu dehidraciju organizma.

09.10.2016. 13:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh