« Hi-tech
objavljeno prije 12 godina i 5 mjeseci
IT'S NOT YOU, IT'S ME

Nitko vam nije lajkao status ili sliku na Fejsu? Pogledajte zašto

Imamo dobru i lošu vijest. Dobra je ta da se možete prestati brinuti oko toga da niste duhoviti, zanimljivi ili popularni. Loša je ta da to Facebooku ne znači previše

Fotografija vijesti
Više o

Facebook

,

društvene mreže

,

lajkovi

Zasigurno vam se već nekoliko puta dogodilo da prepuni entuzijazma odlučite staviti neku super fotografiju ili mudri citat u svoj status na Facebooku, očekujući od svojih prijatelja da vam to lajkovima i komentarima propisno honoriraju. Ipak, unatoč tomu što ste dali sve od sebe, vaš trud prođe potpuno nezapaženo. Što se dogodilo i kako je moguće da se baš nikomu to što ste stavili nije svidjelo?

Imamo dobru i lošu vijest. Dobra je ta da se možete prestati brinuti oko toga da niste duhoviti, zanimljivi ili nepopularni. Loša je vijest ta da je Facebook naprosto tako napravljen te da je gotovo nemoguće ozbiljnije utjecati na popularnost vaših statusa.

Naime, na jučerašnjem Facebook Marketing Conferencu tvrtka je objavila kako naše objave na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu prosječno vidi tek 16 posto naših prijatelja.

Postotak prijatelja koji vide stvari koje aktivno dijelimo, poput linkova, fotografija i statusa nešto je veći, dok automatski generirani postovi o novim prijateljstvima i pisanjima po Zidu uglavnom vide samo ljudi s kojima smo ionako u neprestanoj komunikaciji.

S jedne strane, ovakav način rangiranja vijesti je dobra stvar, budući da bi ljudi s puno prijatelja doslovce bili zatrpani različitim trivijalnim porukama o aktivnosti. S druge strane, zbog istog se razloga vrlo lako može dogoditi da Facebook krivo procijeni vašu cool fotku s koncerta kao trivijalan sadržaj te je odluči prikazati tek nekolicini prijatelja.

Kao što smo rekli u uvodu, ovaj algoritam naprosto tako funkcionira i malo što možete napraviti da ga zaobiđete. Osim, naravno, odustati od Facebooka i podijeliti važne stvari s prijateljima na onaj staromodni način - uživo. 

01.03.2012. 16:43:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh