« Hrvatska
objavljeno prije 15 godina i 1 mjesec
REAKCIJE I OBJAŠNJENJA

Željezničkoj nesreći je kumovalo vrijeme i zastarjeli HŽ-ov vozni park

VIDEO - Direktor HŽ-Putničkoga prijevoza i predsjednik Sindikata strojovođa pojasnili su kako je došlo do jutrošnje nesreće na Glavnom kolodvoru

(Neja Markičević/Cropix/Infopunkt)
Više o

,

Glavni kolodvor

,

željeznička nesreća

,

Marijan Klarić

,

Sindikat strojovođa Hrvatske

,

Nenad Mrgan

Nakon jutrošnje nesreće u kojoj je ozlijeđeno 52 ljudi, od kojih se jedna osoba nalazi u kritičnom stanju i s frakturom lubanje se bori za život u bolnici Sestara Milosrdnica. Prema prvim informacijama, putnik J. B. (54) zadobio je frakturu lubanje i liječnici ga pripremaju za operaciju. Teško ozlijeđena osoba nije strojovođa, kako su mediji prvobitno javili, već putnik iz vlaka. Strojovođa, koji tvrdi da su vlaku otkazale kočnice, ozlijedio je koljeno. U istoj su bolnici još četiri osobe zatražile medicinsku pomoć. Ostali putnici su lakše ozlijeđeni, a njih 40 primljeno u bolnicu za traumatologiju u Draškovićevoj. Također, osmero putnika prevezeno je do KBC Zagreb gdje im je pružena liječnička njega.

Marijan Klarić, direktor HŽ-Putničkoga prijevoza i Nenad Mrgan, predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske objasnili su što se dogodilo.

Obojica se slažu kako su nesreći kumovali loši vremenski uvijeti te zastarijelost voznog parka HŽ-a.

Najprije su htjeli izraziti žaljenje što se ovakvo nešto dogodilo, ali su naglasili kako je strojovođa učinio sve što je bilo u njegovoj moći.

Klarić je najavio i svoju ostavku u slučaju da se pokaže kako on snosi odgovornost za ono što se dogodilo.

Nenad Margan prenio je priču strojovođe koji je rekao da je došlo do zatajenja kočnica na lokomotivi i na vagonima čemu su vjerojatno teški vremenski uvjeti.

Unatoč recesiji vozni park HŽ-a se mora obnoviti ukoliko želimo imati željeznicu, a u ovakvim uvijetima se mora smanjiti broj vlakova koji prometuju željeznicama, zaključio je Mrgan.

21.12.2009. 12:14:46
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    ah
    21.12.2009. 13:15
    da je tak kak veli strojovodja,da poslije klare nije mogao kociti,da nije zaspao,,a da je ustanovio da ne koci poslije klare,,trebao je tuliti i traziti promjenu ulaznog kolosjeka,,da je poceo onda kociti rucnom kocnicom koju ima,,mogao je zakociti taj jedan vagon i sebe
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh