Nastavlja se pad prodaje automobila u Hrvatskoj
Tijekom srpnja Hrvatskoj su prodana 3.953 nova osobna vozila, što je za 14,7 posto ili 684 vozila manje nego u prošlogodišnjem srpnju
U prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je, po tim podacima koji se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o registracijama novih automobila, prodano 23.401 osobno vozilo. To je pak za 22 posto, odnosno za 6.598 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Opel je u srpnju zauzeo vodeću poziciju po poretku prodaje po markama sa 634 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 16,04 posto, a s tržišnim udjelom od 11,81 posto i sa 467 prodanih automobila slijedi Volkswagen.
Na trećem je mjestu Renault sa 360 prodanih vozila u srpnju i udjelom od 9,11 posto. Slijede Chevrolet sa 281 vozilom i udjelom od 7,11 posto te Hyundai sa 254 prodanih vozila i udjelom od 6,43 posto. Opel je najprodavanija marka i u prvih sedam mjeseci sa 3.025 automobila i 12,93 postotnim tržišnim udjelom, a slijedi ga Volkswagen sa 2.821 vozilom i udjelom od 12,06 posto. Među prvih pet još su Chevrolet (1.914 vozila s udjelom od 8,18 posto), Renault (1.895 automobila i udio od 8,10 posto) i Peugeot (1.695 vozila sa udjelom od 7,24 posto).
U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci ove godine prodano i 15 vozila marke Porshe, 13 Lexusa, 11 Jaguara, četiri Aston Marina, jedan Maserati. Među modelima najbolje se u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci prodavala Opel Astra (1.440), a slijede Volkswagen Polo (1.234), Opel Corsa (941), Volkswagen Golf (814) i Renault Megane (714 prodanih primjeraka).
Od ukupno prodanih automobila u prvih sedam mjeseci ove godine 64,6 posto su 'benzinci', a 35,4 posto 'dizelaši'. (hina/metro-portal)
Novi komentar