« Kultura
objavljeno prije 6 godina i 8 mjeseci
INTERVJU

Modni brend Medvešek Marić

Suvremeni hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda

Modni brend likovnih umjetnika
Modni brend likovnih umjetnika (Miroslav Pelikan)
Više o

intervju

,

Miroslav Pelikan

,

Damir Medvešek

,

Marina Marić

Damir Medvešek i Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.

Gospodine Damir Medvešek, gospodična Marina Marić, vi ste zajednički kreatori modnog brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?

Nastalo je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar ,za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.

Koje su temeljne karakteristike brenda?

Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.

Koliko se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?

Vidi se koloristički stil sa detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen negu su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.

Što Vas je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?

Damir je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne svima.

Jeste li zadovoljni realiziranim?

Što se nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na preko tisuću ljudi na što su usljedili mnogobrojni upiti gdje se to može kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90%. Samim time smatramo da smo uspješno realizirali start brenda.

Kakvi su planovi u vezi brenda?

Plan je vezanje uz veliki svjetski brend sa kojim bi u suradnji napravili liniju sa svojim potpisom te se kasnije osamostalili.

Što očekujete od vašeg brenda?

Očekujemo razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru (zavjese, štofovi, posteljina ...)

Piše: Miroslav Pelikan
10.04.2018. 10:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh