MGM-ovi filmovi na YouTubeu
Nakon što je Hulu.com, zajednički poduhvat Murdochova News Corp. i NBC Universala zaprijetio otimanjem publike YouTubeu, Google je odlučio pokazati mišiće i pojačati pritisak na Hollywood.
Naime, već skoro godinu dana YouTube nagovara hollywoodske mogule da pristanu na dogovor i puste cjelovečernje filmove na najposjećenijem video servisu na svijetu. Prvi je pao legendarni Metro-Golwyn-Mayer, čijeg lava koji riče odavno ne posjeduju prezimena iz logotipa tvrtke nego Providence Equity Partners, Sony i Comcast.
Za početak suradnje koja će se službeno objaviti danas MGM će dozvoliti prikazivanje manjeg dijela svoje bogate videoteke od preko 4.000 naslova, pretežno starijih. No, i taj će dio donijeti golemu količinu atraktivnih filmova koje će 74 milijuna korisnika YouTubea zacijelo prihvatiti s aklamacijom.
Naravno, cijela se priča vrti oko novca, pa će filmovi biti (nadamo se decentno) isprekidani reklamama, na što su se doduše domaći gledatelji komercijalnih televizija već prilično navikli. U svakom slučaju, kako Hulu.com još uvijek ima stanovitih poteškoća s bandwithom, pa nije baš moguće pratiti sve filmove bez problema, surferi se pitaju hoće li i YouTube imati snage za novu navalu posjetitelja.
MGM je, s druge strane, dobio mogućnost promocije svojih DVD naslova i novih filmova u kinima na jednoj od najposjećenijih stranica na svijetu, što je sve samo ne zanemariv potencijal za promociju i rast prodaje. Razmišlja se i o pokretanju posebnog kanala za žene gdje bi se prikazivale stare uspješnice poput „Fame" i raznih serija.
Film koji će imati čast otvoriti ovu, možda i povijesnu, suradnju je „Bulletproof Monk" s Chow Yun-Fatom, prilično prežvakani film koji su čak i hrvatski gledatelji imali priliku vidjeti na TV-u nekoliko puta. (metro-portal)
Novi komentar