« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 9 dana
LAGANO...

Meditacija smiruje tijelo i um

Meditacija je vrlo korisna za cijeli organizam, smanjuje ili normalizira krvni tlak, puls i razinu hormona u krvi

Jednostavno se opustite it...
Jednostavno se opustite it... (Arhiva)
Više o

meditacija

Poseban je osjećaj kada možemo umiriti tijelo i um i dovesti se u potpuno opušteno stanje. Polaznici mojih radionica često kažu kako im je bilo lijepo na vođenim meditacijama i kako su se brzo uspjeli opustiti, "zaustaviti" misli i biti prisutni u sadašnjem trenutku.

Meditacija je vrlo korisna za cijeli organizam, smanjuje ili normalizira krvni tlak, puls i razinu hormona u krvi. Djeluje smirujuće na čitavo biće i lijek je za dušu. Prakticiramo li meditaciju redovito naše tijelo i naša duša će nam biti zahvalni na tome i uzvraćat će nam ljubavlju, mirom i zadovoljstvom.

Kako meditirati?

Potrebno je vrlo malo vremena da bismo se opustili i doveli u meditativno stanje, dovoljno je za početak i samo pet minuta svakoga dana da se tijelo navikne na blagodati meditacije. Kasnije praksom možemo to vrijeme povećavati na 10, 20 ili 30 minuta, a po želji i duže.

U bilo kojem trenutku tijekom dana, kada vam je to najzgodnije, izdvojite malo vremena za sebe, osamite se i opustite.

Za meditaciju je potrebno mirno i tiho mjesto koje vama najviše odgovara, bilo da se radi o vašem domu ili nekom lijepom mjestu u prirodi. Možete pustiti i tihu muziku za meditaciju što će vas još bolje opustiti.

Kada ste pronašli svoju oazu za meditaciju, sjednite ili legnite, udobno se smjestite, zatvorite oči, udahnite nekoliko puta dubokim udahom kroz nos i izdahom kroz usta, osvijestite opuštanje jednog po jednog dijela tijela; možete krenuti od stopala, preko zglobova pa prema gore sve do tjemena, ili obrnutim redoslijedom od tjemena prema stopalima.

Tiho nabrajajte u sebi redom dijelove tijela koje opuštate ("Moja stopala se opuštaju, moji zglobovi se opuštaju"). Pokušajte se ne fokusirati na misli, osluškujte svoje otkucaje srca i svoje disanje. 

Možete odabrati i temu meditacije, da li će to biti samo mir, trenuci bez negativnih misli i problema ili ćete željeti vizualizirati neki lijepi događaj, možda šetnju sa svojim duhovnim vodičem ili anđelima, ili pak ponavljati određenu riječ poput mir, ljubav, blagostanje, sreća.

06.06.2020. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh