« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 2 dana
SAVJETI

Ljetna hrana za mršavljenje

Gubitak kilograma i nije uvijek tako jednostavan, a možda ste i izgubili kilograme, ali ih je ponekad jako teško zadržati

Svježi sir je sjajan izbor
Svježi sir je sjajan izbor (Arhiva)
Više o

mršavljenje

,

prehrana

Ljeto je na vratima i osim ako vam godišnji nije debelo u kolovozu, već ste lagano zakasnili s dijetama i vježbanjem... ili možda ipak niste?

Gubitak kilograma i nije uvijek tako jednostavan, a možda ste i izgubili kilograme, ali ih je ponekad jako teško zadržati.

Nedostatak sna, ali i stres mogu biti razlozi zbog kojih teško gubite kilograme. Međutim, ključ za gubitak kilograma je prehrana.

Donosimo vam popis namirnica koje trebate uključiti u svoju prehranu kako biste lakše izgubili kilograme, ali i zadržali postojeću težinu.

Bobičasto voće - želite li nešto slatko za uživanje, a da vam pomogne u gubitku kilograma i da poboljšate ten? Jedite više bobičastog voća, predlaže Susan Burke March. Bobičasto voće ima malo kalorija, bogato je vlaknima i zadovoljit će vašu potrebu za slatkim. 

Citrusi - iako svi kažu da je grejp jako koristan, pomoći će vam svi agrumi. "Slatki i sočni grejp i naranče mogu vam pomoći", dodaje Brooking. Naranča srednje veličine ima samo 60 kalorija i 3 grama vlakana, dok grejp ima oko 100 kalorija i 4 grama vlakana. Zbog sastava mogu pomoći smanjiti razinu šećera u krvi na dulje vrijeme.

Grah - kao dobar izvor proteina, grah je jedna od najboljih namirnica u prehrani kada pokušavate gubiti kilograme. "Grah se polako razgrađuje u našem organizmu, tako da će vam pomoći da se osjećate sito dulje vrijeme", objašnjava Bonnie Taub-Dix. Pola šalice graha osigurava oko 110 kalorija i 7 grama bjelančevina. Grah se također smatra super hranom koja je bogat antioksidansima, željezom, kalijem i cinkom.

Grčki jogurt - "Zahvaljujući visokom sadržaju bjelančevina i nižim količinama šećera, grčki jogurt može vam pomoći da budete zadovoljni", objašnjava Armul. Grčki jogurt imadvostruko više proteina, ali i upola manje šećera od  tradicionalnih jogurta. 

Jabuke - jabuka srednje veličine ima oko 95 kalorija i 5 grama vlakana. Kora jabuke također je bogata ursoličnom kiselinom koja pomaže kodpovećanja sagorijevanje masnoća.

Jaja - veliko jaje ima oko 70 kalorija, 13 važnih hranjivih tvari i 6 grama visokokvalitetnih bjelančevina. Istraživanja pokazuju da konzumiranje uravnoteženog doručka na bazi jaja može pomoći da budete siti pa je lakše ograničiti kalorije tijekom dana kako bi vam bilo lakše. 

Kelj i drugo lisnato povrće - "Tamno, lisnato zeleno povrće poput kelja, špinata i rukole ima samo 25 do 30 kalorija po šalici i puno je vlakana, osjećate se sito s malo kalorija", kaže Malina Malkani. "Važno je usredotočiti se na namirnice koje osiguravaju najviše hranjivih tvari po kalorijama, kako biste se osjećali najbolje što možete dok gubite kilograme", dodaje ona.

Svježi sir - sir ima dugogodišnju reputaciju kao namirnica koju treba konzumirati kako bismo bili zdravi. "Svježi sir zasićen je proteinima i savršeno se slaže sa slatkom hranom kao što je voće i cimet, ali i sa slanim namirnicama", kaže Taub-Dix.

19.06.2019. 15:00:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh