Kreativne roditeljske laži
Kreativne ili bijele laži koje roditelji koriste kako bi djecu naveli na neko ponašanje ipak su laži, no pomažu
Koliko ste puta u djetinjstvu čuli priču, od Mace papučarice preko brkatog poštara do Djeda Mraza/Božićnjaka i sličnih likova koji rade neke sjajne stvari ili vrlo loše stvari koje će vam se dogoditi ako nešto ne napravite?
Sigurno priličnu količinu, kladili bi se, a novo istraživanje na dvije tisuće roditelja pokazalo je da se praksa nije promijenila i da kreativne, bijele laži i dalje postoje, možda i više nego prije.
Mame se, prema rezultatima istraživanja, češće služe izmišljenim pričama i likovima kako bi djecu nagovorile na željeno ponašanje, a očevi su nešto suzdržaniji pri izmišljanju.
Svaka mama ima prosječno devet raznih priča koje joj pomažu u rješavanju situacija koje inače ne bi mogle riješiti, dok tate imaju četiri do pet pričica kojima se bore sa svojom djecom.
Čak devedeset posto anketiranih roditelja prisiljeno je svoje pričice koristiti na dnevnoj osnovi, a najčešća među njima je hrana koja ima određene ljudske osobine i pomaže da dijete postane superheroj ili princeza iz bajki.
I dalje su popularne vile i Djed Božićnjak koji imaju zadatak discipliniranja djece, a uz to bijele laži služe za pospremanje sobe, pisanje domaće zadaće i slično.
Novi komentar