« Knjiga
objavljeno prije 14 godina i 4 mjeseca
20. 9. 2010.

Knjiga dana - Bruno Ballardini: Isus pere bjelje

Kako je Crkva izmislila marketing

Fotografija vijesti
Više o

moderna vremena info

,

knjiga dana

,

Koja

,

Beehtovenhaus

,

uklanjanje stresa

Merchandising, PR, copywriter, product manager... ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva.

U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene."

Knjiga "Isus pere bjelje" nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.


Prevela Mirna Čubranić

Izdavač: Fraktura

Opširnije: Moderna vremena Info

Piše: Knjige dana odabiru Moderna vremena Info
20.09.2010. 12:24:07
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh