Kako reklame utječu na prehrambene navike djece
Nalazi američkih znanstvenika sugeriraju kako TV reklame mogu utjecati na prehrambene navike već kod djece u dobi od dvije godine
Televizija, reklame, hrana, djeca ... sve zajedno je recept za katastrofu, pogotovo ako se radi o maloj djeci, jer na taj način stječu izuzetno nezdrave prehrambene navike.
U istraživanju provedenom na Dartmouth College je sudjelovalo 60 djece u dobi od dvije do pet godina. Prije početka eksperimenta djeca su dobila obrok, a zatim su nekima od njih reproducirane reklame za čips.
Pokazalo se kako djeca koja su vidjela reklame u znatno većem broju slučajeva odabiru upravo reklamirani čips umjesto nekih drugih grickalica, piše stručni časopis Pediatrics.
Uz to, djeca koja su vidjela reklame su prosječno nakon obroka unijela još 127 kalorija, nasuprot prosječnog unosa 97 kalorija kod djece koja nisu vidjela reklame.
Prema podacima prikupljenima u SAD, djeca ove dobi pred televizorom provode tri sata dnevno.
Novi komentar