Kako nam trgovci pokušavaju oteti lovu
Trgovci uvijek računaju da ćete u brzini kupovine uvijek ubaciti u košaricu još ponešto što vam stvarno nije nužno
Popusti su mili običnom puku koji jedva spaja kraj s krajem, pa uz pomoć kupona, loyalty kartica i svih mogućih metoda pokušava kupiti ono što mu treba. No, popusti u trgovinama su upravo tvornica novca za trgovce koji vam žele iscijediti i zadnju kunu iz čarape.
U istraživanju objavljenom u časopisu Journal of Maketing zaključeno je da se kod objave popusta trgovci oslanjaju na psihološki trik boljeg osjećaja kad dobijete nešto besplatno. Naime, kupci rijetko znaju pravu cijenu proizvoda na sniženju, a često postupamo prema osjećaju, a ne prema debljini novčanika.
Trgovci uvijek računaju da ćete u brzini kupovine uvijek ubaciti u košaricu još ponešto što vam stvarno nije nužno, kao što su sitnice natrpane oko blagajne koje služe za zaokruživanje iznosa kupovine.
Ono što je u cijeloj priči trgovcima bitno jest da kupac izađe zadovoljan iz dućana s osjećajem da je dobro prošao, što na kraju uvijek ispadne pogrešno ...
Novi komentar