« Hi-tech
objavljeno prije 13 godina i 11 mjeseci
WS10

Kako kroz on-line booking do inozemnih turista?

Naši prodavatelja roba i usluga na internetu najviše profitiraju kada ponudu nude stranim državljanima - jer oni su itekako naučeni na online kupovinu

Web::Strategija 10
Web::Strategija 10 (WS10)
Više o

Web Strategija

,

WS10

,

online prodaja

Iako čak prema Gfk-ovom istraživanju u Hrvatskoj 70% ljudi jako dobro koristi internet, tim putem, nažalost, kupuje tek 11% korisnika. Tko onda dobro zarađuje u online prodaji kod nas i u regiji? Naši prodavatelja roba i usluga na internetu najviše profitiraju kada ponudu nude stranim državljanima - jer oni su itekako naučeni na online kupovinu, a prodajom putem interneta - ruše se mnoge konvencionalne granice. A koja je to najprofitabilnija branša za online prodaju kod nas i u regiji? Pa naravno - turizam!

Stručni predavači za online prodaju u turizmu, okupljeni na referentnom mjestu za poslovanje putem interneta - trodnevnom edukativnom događaju Kolektiva Web::Strategija X - Ugodno popunjen gospodin Turizam (skraćeno KWS10), pozivaju sve koji se bave prodajom turističkih aranžmana, putovanja i smještaja da se odazovu od 16. do 18. 03. 2011. (od srijede do petka) u Hypo centru i VMD zgradi u Zagrebu kako bi saznali za presudne vještine ne samo za poboljšanje prodaje svoje turističke ponude, već i za proširenje turističke sezone!

Upravo o tome kako uspješno kombinirati prednosti web tehnologija, društvenih mreža i online bookinga u poboljšanju online prodaje turističke ponude prenijeti će kroz svoja znanja i iskustva stručni predavači od kojih su neki radili za velike domaće i strane hotelske lance, turističke agencije, a drugi za za manje hotelske smještaje i male apartmanske ponude. Mješavina stručnjaka iz različitih područja prednost je koju Vam trenutno jedino ova konferencija može dati za ovogodišnju turističku sezonu!

Propustite li ovaj jedinstveni obrazovni događaj u 2011., preostaje Vam jedino nada da će ga propustiti i Vaša konkurencija.

Branko Vujić, predsjednik programskog odbora koji je birao predavače, prilikom najave ovog događaja obratio se medijima ovim riječima - "Zbog svojih prednosti, mogućnost online bookinga otvara put sve većem broju inozemnih turista koji traže i očekuju tu mogućnost online rezervacija. Kako osvojiti online posjetitelje i koje sve mogućnosti su Vam na raspolaganju sve to možete saznati na najvećoj regionalnoj konferenciji o web prodaji - Kolektiva Web::Strategiji X. Vidimo se 16.3.!"

Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor - Kolektiva - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zatim srebrni sponzori - tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - Vsite, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene.

Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih zlatnih medija - Večernji list, Monitor, časopis VIDI, večernji.hr, tportal.hr, net.hr, rep.hr, te lifestyle magazin o putovanjima Croatian Traveller, te od sljedećih organizacijskih partnera: Hypo EXPO XXI, Timgraf media, World Class Academy, Lesinger media dok je vizuale konferencije izradila tvrtka iDEA studio.

Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.3.2011. Primijenite savjete predavača te ove sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoju turističku ponudu online jer - i Vaša konkurencija dolazi na Kolektiva Web::Strategiju X.

Ovdje se prijavite prije njih već sada.

14.02.2011. 14:10:45
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh