Joker Out na Špancirfestu
Joker Out se pojavio na Špancirfestu i napravio apsolutnu ludnicu u publici... sjajan uvod za Zagreb
Iako je po prognozi preksinoćnja temperatura u Varaždinu trebala biti samo stupanj iznad 30, publici Pan pozornice ispod bedema starog grada to očito nije smetalo, pa čak ni onima koji su tamo stajali od ranih popodnevnih sati kako bi bili što bliže Joker Out-u, petočlanom bendu iz Ljubljane koji ostvarili zavidan uspjeh nakon ovogodišnje Eurovizije.
Na travnjaku se čuju razni dijalekti hrvatskog, pa i brojni strani jezici, što se odražava i na pozornici - frontman ovog ljubljanskog sastava Bojan Cvjetičanin na samom početku koncerta strastvenu publiku pozdravlja na hrvatskom jeziku i do kraja koncerta s njima, s nama, održava posebnu komunikaciju. Cijeli bend, usprkos nenormalnim temperaturama, pršte od energije i u konstantnom su pokretu i interakciji. Vrlo vješto vladaju velikom festivalskom pozornicom, zahvaljujući iskustvom na Euroviziji i gustom ljetnom rasporedu koji ih je proveo po cijeloj regiji, pa i Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskom.
A publika? Publika uzima, umnoži i vraća deset puta jače. Na pozornicu slijeću plišane igračke, narukvice, sunčane naočale, pa i pokoji čipkasti grudnjak. Prvi redovi puni su natpisa koje cijeli bend vjerno čita, odgovaraju na sve što im publika dovikuje. Gitaristi Kris Guštin i Jan Peteh animiraju publiku na samim rubovima pozornice, basist Nace Jordan je posvuda i pomno prati i podupire ostatak benda, a Cvjetičanin dominira i pozornicom i publikom. Uči ih japanski, lovi sve što mu bacaju, skače na travnjak kako bi odabrane obožavateljice otpjevale zadnji refren hita s njihovog prvijenca „Umazane misli". Čak i bubnjar Jure Maček, energičan i vješt za svojim kompletom, dobije trenutak odmora tijekom akustičnog „Novog vala", po reakcijama publike jednog od favorita, tijekom kojeg pjeva i s više strasti nego publika. Šteta što je pozornica bila toliko visoka da mu nitko nije mogao dobaciti dobro zasluženu cigaretu.
Od petnaest otpjevanih pjesama, što je vrlo darežljivo s obzirom na to da su nastupali kao predgrupa škotskom Franz Ferdinandu, u sjećanju ostaju „Plastika", „Vse kar vem" i „Ona". Tematski, glazbeno i energetski vrlo različite pjesme, pa tako ostavljaju i potpuno različiti dojam. „Plastika" prva je pjesma u setu koja direktno uključuje publiku koja već zna što se od nje očekuje. Jedan refren otpjevan na srpskog izbacuje ih iz takta jer iako im je razumljiviji, tekst na slovenskom dolazi im prirodno.
„Vse kar vem" polu-akustičan je bombon s predivnim instrumentalnim djelom koji služi kao savršen primjer bendove harmonije - u ovom djelu nema solista, već svaki instrument jednako doprinosi posebnom slušalačkom iskustvu. Skladne harmonije Cvjetičanina i Guština na refrenima dodatno prenose sjetni ton pjesme o nadolazećem kraju ljubavne veze. „Ona", s druge strane, daje razigran pogled na prekid. Iako tekst govori o osjećaju očaja, njega prati ritam od kojeg publika nije mogla ne zaplesati.
Publika je ispraćena pjesmom „Carpe Diem", koja je očekivano dobila najveću reakciju. Iako je set lista bila kohezivna i pokrila neke od najpoželjnijih hitova, ostalo je prostora za rasprodane koncerte u zagrebačkoj Tvornici za ostatak Joker Out-ove kvalitetne diskografije koju jedva čekamo čuti u cijelosti.
Vidimo se u Zagrebu, dečki!
Novi komentar